НОВИНИ від 10.09.2009

Виконавчі навички

Якщо ви здатні запам'ятати будь-яку інформацію, навіть якщо на вас навели пістолет — то, мабуть, вам варто податися у сферу продажу.

Нещодавнє дослідження, проведене компанією NFI Research, виявило, що високоефективні працівники, які працюють у сфері продажу, зазвичай володіють навичкою, яку ще називають "робочою пам'яттю". Тобто це здатність запам'ятовувати інформацію навіть у найбільш стресових та складних ситуаціях.

Робоча пам'ять — це одна із 12 "виконавчих навичок" (executive skills), яку було ідентифіковано нейроспеціалістами. За виконавчі навички відповідає лобна доля головного мозку. Термін "виконавчий" стосується насамперед тих навичок, які необхідні людині для здійснення тих чи інших завдань і управління поведінкою.

Середньостатистична людина зазвичай володіє 2-3 сильними виконавчими навичками і 2-3 слабкими. Всі інші розвинуті середньо.

Знаючи, які з ваших виконавчих навичок розвинені найкраще, ви завжди будете знати, на якій посаді проявите найбільшу ефективність. Наприклад, для топ-продавців найважливішими навичками є вже згадувана нами робоча пам'ять, а також цілеспрямованість та вміння розставляти пріоритети. Натомість, слабкими навичками продавців зазвичай бувають управління часом та старт нових завдань.

Дослідження також виявило, що навіть найрезультативніші працівники сфери продажу часто виявляються слабкими, коли йдеться про вміння контролювати свої емоції та самоорганізовуватися. Під контролем емоцій тут мається на увазі вміння керувати своїми емоціями для того, щоб досягати цілей, закінчувати розпочаті завдання чи керувати поведінкою інших людей.

Результати даного дослідження базуються на опитуванні більше 2100 високоефективних працівників, включаючи широкий спектр організацій, таких як IBM, Cisco Systems, Symantec, LTX Credence, Teva Neuroscience, Sapphire Technologies та Nestle Waters.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1164


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua