Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 22.09.2009


Рейтинг найдорожчих брендів світу 2009

Компанія Interbrand опублікувала черговий рейтинг найдорожчих брендів світу. Перше місце в рейтингу 2009-го року зайняла компанія Coca-Сola. Її торговельна марка оцінюється в 68,7 млрд. доларів — це на 3% більше, ніж роком раніше.

На другому місці в новому рейтингу опинилася компанія IBM — вартість її бренда становить 60,2 млрд. доларів. У порівнянні з результатом річної давнини бренд подорожчав на 2%. В інших лідерів рейтингу 2007-го року вартість брендів знизилася.

На третьому місці цього разу опинилася Microsoft — її торговельну марку фахівці оцінили в 56,6 млрд. доларів. У звіті Interbrand сказано, що вартість бренда знижується, зокрема, через те, що Internet Explorer поступово втрачає частку ринку.

П'ятірку 2009-го року замкнули General Electric (47,8 млрд. доларів, мінус 10% у порівнянні з минулим роком) і Nokia (34,9 млрд. доларів, мінус 4%). У десятку також увійшли McDonald's, Google, Toyota, Intel і Disney.

Найбільший ріст серед першої десятки показав бренд Google — плюс 25% у порівнянні з 2008-им роком. Тепер торговельна марка пошуковика коштує 32 млрд. доларів.

У 2008-му році п'ятірка найдорожчих брендів виглядала таким чином: Coca-Cola, Microsoft, IBM, General Electric і Nokia. Отже, за 12 місяців п'ятірка практично не змінилася.

У прес-релізі Interbrand відзначається, що у зв'язку з фінансовою кризою в 2009-му році значно знизилася вартість фінансових брендів. Вартість технологічних брендів майже не змінюється, у той час як торговельні марки, пов'язані з розкішшю та товарами для споживачів — навпаки, стійко ростуть у ціні.

Топ-10 найдорожчих брендів світу 2009