НОВИНИ від 26.08.2010

Економіка відновлюється, залученість співробітників падає

Попри той факт, що економіка нарешті почала поступово відновлюватися після світової кризи, останнє дослідження, проведене компанією Hewitt Associates, показує, що залученість та мораль співробітників не показує жодних позитивних тенденцій.

Майже половина організацій у всьому світі відзначають значне падіння залученості своїх співробітників станом на червень 2010-го року — це падіння найбільше з того часу, як у Hewitt почали проводити подібні дослідження. Тобто це найбільше падіння за 15 років. Таке різке зниження залученості вказує на зростання напруги між роботодавцями, багатьом з яких складно стабілізувати фінансову ситуацію у своїх компаніях, тоді як працівники вже просто втомилися від постійних стресів, непевності та плутанини — незмінних атрибутів рецесії.

Особливо уважно стежити за рівнем залученості співробітників компанія Hewitt почала з липня 2008-го року, аналізуючи зміни щокварталу, на основі більше 900 організацій у всіх куточках світу. Ці дослідження включають такі теми, як мораль співробітників, впевненість у організації, кар'єрні можливості, винагороди та програми з визнання, довіра до лідерства тощо.

Історично дослідження Hewitt показували, що як мінімум половина з цих організацій покращувала рівень залученості працівників у одно- або дворічному розрізі і лише 15% демонстрували спад залученості. Втім, останні два роки виявилися куди більш складними: відсоток організацій, які показали спад, зріс. Ця тенденція особливо помітна у 2010-му році. Дослідження Hewitt показало, що 46% організацій пережили спад залученості у другій чверті 2010-го року, тоді як лише у 30% можна було спостерігати підвищення.

"Економічна ситуація за останні два роки суттєво "натягнула" стосунки між роботодавцями та працівниками, і ми можемо стверджувати, що рівень напруги та стресу продовжує зростати", — наголошує Тед Марусарз (Ted Marusarz), керівник напрямку глобальної залученості та культури у Hewitt. — "Організаціям дедалі складніше працювати над покращенням рівня залученості, але їм не можна опускати руки. Додаткові зусилля, які вони докладуть сьогодні, по суті визначатимуть, наскільки успішними у піднятті моралі та утриманні ключових талантів вони виявляться завтра".

Аналіз Hewitt продемонстрував чіткий зв'язок між рівнем залученості співробітників та їхньою фінансовою результативністю. Організації, які продемонстрували вищі рівні залученості (65% та більше залучених співробітників) виявилися суттєво більш продуктивними, ніж інші компанії в середньому по ринку. Протягом 2009-го року загальний акціонерний прибуток цих компаній виявився на 19% вищим, ніж середній. І навпаки, компанії з низьким рівнем залученості (40% або менше залучених співробітників) показали повернення інвестицій на 44% нижче, ніж у середньому по ринку.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1257


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua