НОВИНИ від 08.12.2010

Організаціям не завжди вдається пов'язати навчання з бізнесом

Результати нового глобального опитування, проведеного ESI International, показують, що більше половини організацій (50,7%) не оцінюють вплив на бізнес своїх навчальних програм, скаржачись на нестачу ресурсів та кваліфікованого персоналу для оцінки. Більше того, близько половини респондентів переконані, що подібна оцінка є пріоритетом або необхідністю.

"Найбільше вражає те, що навіть респонденти, які здатні підтвердити ефективність своїх навчальних програм, покладаються більше на певне анекдотичне внутрішнє чуття, ніж на конкретну методологію", — наголошує Раєд Хадад (Raed S. Haddad), віце-президент глобальних сервісів у ESI. — "Не маючи чіткої методології оцінки та специфічних ресурсів для вимірювання, організації не можуть пов'язати навчання з конкретними фінансовими чи ціннісними результатами".

На запитання "Чого вам не вистачає для кращої оцінки впливу навчання на бізнес?" 35,5% респондентів наголосили на необхідності кращого розуміння методологій; 47,4% відзначили, що вони не використовують конкретних методологій для оцінки впливу на бізнес; а 66,3% сказали, що вони не можуть довести ефективність своїх навчальних програм.

На запитання "Що найважливіше для процесу оцінки в компанії?" 62,7% респондентів відповіли, якісні результати, такі як: задоволення працівників чи клієнтів. Втім, коли запитання змінювалося на те, що компанія вимірює, тоді на перше місце виходили фінансові результати, такі як ROI, зростання прибутку тощо.

Лише незначна кількість респондентів відзначила, що займається оцінкою впливу навчання на бізнес. Практично всі вони говорять про суттєве зростання фінансових результатів та якісних показників, таких як задоволення клієнтів, мотивація співробітників та зростання продуктивності.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1293


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua