Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 07.04.2011


Мобільне навчання стає дедалі більш популярним

Компанія Bersin & Associates, яка займається дослідницькою та консалтинговою діяльністю у сфері HR, стверджує, що мобільне навчання стає основним видом освіти в бізнесі. Причиною цьому є зручність для користувачів та розвиток мобільних технологій як у розвинутих країнах, так і в тих, які розвиваються.

Споживачі швидко звикають та "беруть на озброєння" мобільні технології в навчанні. Ця тенденція додатково підсилюється вибухоподібним розповсюдженням простих у використанні та відносно недорогих смартфонів, електронних книг, нетбуків, планшетів та спеціалізованого програмного забезпечення.

Використання мобільних приладів для навчання у США зросло із 9% у 2007-му році до майже 20% у 2010-му. Більше чверті населення планети сьогодні використовують мобільні пристрої. А використання мобільного інтернету за останній рік зросло майже вдвічі.

Дослідження Bersin & Associates також свідчить, що неформальне використання мобільного навчання набагато ширше, ніж формальне. Сучасні технології та програмне забезпечення створюють значні переваги для працівників та суттєво спрощують їхній доступ до потрібної інформації.

Провідні компанії вже продемонстрували ефективність мобільного навчання:

  • Accenture створила програму uPodcast, яка дає змогу лідерам та експертам у різних сферах обмінюватися знаннями при мінімальних інвестиціях коштів. На сьогодні було створено більше 180 подкастів і більше 20 000 працівників (11% від загальної кількості) отримали до них доступ.

  • Coca-Cola створила гру з використанням альтернативної реальності, яка поєднує соціальні та мобільні технології, включаючи GPS та смартфони. Її мета — співпраця та конкурентне рішення проблем на рівні команди. Окрім того, гра допомагає зрозуміти, яким чином молоде покоління використовує технології Web 2.0.

"Мобільне навчання — це початок нової ери безпрецедентної швидкості, гнучкості та досягнень, які здатні надавати працівникам ключові знання та навички саме тоді, коли їм це необхідно", — наголосив Джош Берсін, генеральний директор та президент Bersin & Associates.

Організаціям, які навчаються, потрібно переосмислити свої методи та підходи, щоб забезпечити потреби бізнесу в освіті і при цьому не програти у швидкості більш спритним конкурентам.