НОВИНИ від 12.05.2011

Як настрій впливає на результативність

Якщо вам доводилося стикатися із працівниками, які поводяться так, наче встали "не з тієї ноги", можливо ви не дуже помиляєтеся. Нове дослідження переконливо доводить, що настрій, з яким людина починає робочий день, має надзвичайно великий вплив на сприйняття клієнтів та реакцію на різні робочі ситуації.

Але, що найважливіше, настрій має найбезпосередніший вплив на індивідуальну результативність — те, який об'єм роботи може виконати працівник та наскільки якісно вона буде зроблена.

"Прийшовши на роботу в поганому настрої, працівник може потрапити в так звану «негативну спіраль», і тоді ситуація протягом дня тільки погіршуватиметься", — пояснює Стефані Вілк (Steffanie Wilk), професор з менеджменту та людських ресурсів у Ohio State University's Fisher College of Business. — "Ось чому для компаній так важливо допомагати працівникам починати день "з тієї ноги".

Стефані Вілк разом з колегою Ненсі Ротбард (Nancy Rothbard) протягом трьох тижнів досліджували поведінку та результативність 29 представників сервісного центру, які працюють у великій страховій компанії. Вони намагалися встановити зв'язок між настроєм досліджуваних та їхнім ставленням до клієнтів. Окрім того проводилася оцінка: на скільки дзвінків відповіли працівники та скільки часу вони були доступними для клієнтів.

Результати виявилися надзвичайно показовими: працівники, які починали день у хорошому настрої більш позитивно ставилися до клієнтів та здійснювали більшу кількість двінків. І навпаки — поганий настрій призводив до меншої кількості дзвінків та потреби більшої перерви між дзвінками.

"Всі ми чули про компанії, які розпочинають день із корпоративного гімну чи вправ щодо побудови команди. Більшість з нас сміються над цим. Але, зважаючи на результати досліджень щодо впливу настрою на ефективність, можливо у таких вправах є сенс", — підсумовує Вілк.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1338


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua