НОВИНИ від 31.05.2011

60% маркетологів планують збільшити інвестиції у віртуальні події

Глобальний провайдер віртуальних подій та бізнес-середовища компанія Unisfair поділилася результатами дослідження, яке свідчить, що віртуальне середовище стає новим трендом в маркетингу, навчання та співпраці.

Друге щорічне дослідження, участь в якому взяли 550 маркетологів, показало, що вже в цьому році 60% з них планують збільшувати інвестиції у проведення віртуальних подій. І за умови відсутності проблем з бюджетом, 67% планує провести 10 або більше віртуальних подій протягом наступних 12-ти місяців.

При цьому дослідження показує, що 42% маркетологів планують зменшити витрати на проведення традиційних конференцій та виставок. Інакше кажучи, більшість організацій сьогодні починають звертати все більшу увагу на віртуальне середовище, як інструмент, який дозволяє досягнути максимальних результатів (обсягів аудиторії) при цьому з мінімальними витратами.

До проведення віртуальних подій компанії будуть вдаватися з різних причин. Серед найбільш часто згадуваних йдеться про навчання (42%), залучення клієнтів (36%), внутрішню співпрацю (34%) та інші.

46% опитаних респондентів прогнозують, що близько половини корпоративних подій протягомо двох наступних років будуть "гібридними", тоді як 41% вважають, що ця зміна відбуватиметься протягом наступних п'яти років.

62% респондентів хотіли б мати змогу брати участь у віртуальних подіях з допомогою мобільних пристроїв.

Що стосується переваг участі у віртуальних подіях, то тут 58% згадали про можливість займатися кількома справами одночасно.

Серед найбільш незвичних місць, де респонденти брали участь у віртуальних подіях, згадується ліжко (27%), пляж чи басейн (11%) і навіть літак (4%). 42% респондентів брали участь у віртуальних подіях в інших місцях, серед яких автомобіль, кухня, спортивна гра чи вечірка.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1340


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua