НОВИНИ від 11.10.2011

Керівники shared-сервісів підвищують прозорість топ-менеджменту

Дослідження свідчить, що керівники shared-сервісів (тобто сервісів, які мають на меті зниження витрат за рахунок консолідації функцій адміністрування та підтримки у сферах фінансів, управління персоналом та інформаційних технологій) схильні до більшої звітності перед топ-менеджментом. Такими дані вдалося отримати завдяки опитуванню, проведеному компанією Accenture.

59% керівників shared-сервісів звітують перед топ-менеджментом, включаючи фінансових, операційних, HR та IT-керівників. 17% з них звітують безпосередньо перед генеральними директорами. Для порівняння, таке саме дослідження, проведене 2 роки тому, показало, що лише 8% керівників shared-сервісів звітують безпосередньо перед генеральними директорами.

Зростання популярності shared-сервісів призводить до еволюції програм і вже сьогодні успішне їх впровадження вимагає конкретних навичок, а не лише базових адміністративних умінь.

Серед більш просунутих організацій shared-сервісів можна виділити інтегровані бізнес-сервіси (Integrated Business Services чи IBS), які дозволяють заощаджувати корпоративні ресурси та підтримувати контакти з аутсорсинговими партнерами для отримання вигідних сервісів за адекватними цінами.

90% респондентів вже сьогодні додали більше локацій та ринків до переліку shared-сервісів. А протягом наступних п'яти років 49% опитаних керівників планують пропонувати інноваційні, аналітичні та дослідницькі shared-сервіси. Близько половини (48%) респондентів стверджують, що будуть надавати комунікаційні та юридичні сервіси, які сьогодні зазвичай не входять до переліку shared-сервісів.

Дослідження Accenture також допомогло виявити, що провідні компанії, які використовують shared-сервіси, постійно перебувають у пошуку способів для розвитку. 42% респондентів наголосили, що вони виділяють близько 10% (а в деяких випадках навіть більше) від свого річного бюджету на ініціативи, пов'язані зі сталим розвитком.

На сьогодні саме інформаційні технології належать до сервісів, які найчастіше пропонуються як shared-сервіси. Про це говорять 75% респондентів дослідження. А більше, ніж половина (58%) також згадують про фінансові сервіси та сервіси взаємодії з клієнтами.

При цьому 42% керівників прогнозують, що в майбутньому комп'ютерні технології, такі як хмарні обчислення, матимуть найбільший вплив на їхні організації. Разом з еволюцією потреб їхніх клієнтів, виникатиме необхідність швидкого та ефективного масштабування для досягнення цілей бізнесу.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1366


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua