НОВИНИ від 17.04.2012

Правильні якості для роботи

Особисті якості, такі як впевненість, лідерські навички та широкий спектр інтересів (хобі) з більшою ймовірністю посприяють отриманню кандидатом хорошої посади, ніж академічна освіта. Такі результати дослідження, яке провела компанія Aldi.

Участь в дослідженні взяли 2000 представників бізнесу, які поділилися основними аспектами, на які вони в першу чергу звертають увагу під час проведення інтерв'ю з кандидатами на посаду.

Опитування виявило, що всього 20% роботодавців зважають на наявність формальної освіти і віддають перевагу кандидатам, які мають дипломи. Абсолютна ж більшість респондентів вважають, що кваліфікація сьогодні має набагато менше значення, ніж десять років тому.

Натомість, більше половини (56%) респондентів наголошують, що вони очікують від свого персоналу більш широкого спектру інтересів за межами роботи, а також переймаються балансом між роботою та особистим життям своїх співробітників. Близько третини опитаних з радістю приймуть на роботу людей, які вміють себе подати.

Кожен двадцятий респондент віддає перевагу кандидатам, які багато подорожували і бачили світ, тоді як половина опитаних дивлячись на майбутніх співробітників шукають риси, які притаманні їм самим.

Річард Холовей (Richard Holloway), представник Aldi, говорить: "Яскрава особистість, досвід роботи, наявність хобі та вміння керувати людьми — ось ключові якості, які цінуються сучасними роботодавцями".

Впевненість у власних силах — це першочерговий атрибут, який шукають роботодавці у кандидатах на посаду, важливіший навіть за позитивний світогляд та досвід. Хороша робоча етика, чесність та енергія — це також якості, які високо цінуються роботодавцями.

Більше чверті респондентів призналися, що вони оцінюють перспективність кандидатів навіть по тому, чи привіталися вони із охороною на пропускному пункті чи прибиральником в коридорі. Дуже велике значення має ввічливість кандидата під час самої співбесіди. 12% респондентів оцінюють кандидатів за потиском руки, а 30% — вважають, що майбутній співробітник повинен відмінно знати граматику та пунктуацію.

Цікаво те, що для роботодавців-чоловіків зовнішній вигляд кандидата має більше значення, ніж для роботодавців-жінок. Останні звертають більше уваги на вміння спілкуватися, ніж на зовнішній вигляд.

При цьому більше половини респондентів визнають, що їхні рішення щодо найму тих чи інших кандидатів значною мірою базуються на "внутрішньому чутті". А дві третини опитаних пишаються тим, що їм ніколи не доводилося жалкувати через прийняте рішення щодо найму.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1402


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua