НОВИНИ від 04.01.2013

10 ключових навичок найрезультативніших співробітників

Консалтингова компанія CEB опублікувала свій щорічний посібник для керівників, в якому ідентифікувала найважливіші компетенції ефективних працівників. Ці навички знадобляться кожному, хто хоче зберігати високий рівень результативності у сучасному гнучкому та мінливому робочому середовищі.

CEB: 10 ключових навичок найрезультативніших співробітників Результативні працівники мають повний імунітет до "паралізуючих" постійних змін, вони завжди відкриті до співпраці з найрізноманітнішими людьми і здатні давати адекватну оцінку тому, що відбувається навколо них. CEB виявила, що такі ефективні співробітники були і залишаються надзвичайно дефіцитним ресурсом серед сучасних працівників. Більшості ж співробітників не вистачає тих чи інших навичок та компетенцій для досягнення бажаного рівня результативності.

CEB проаналізувала рушійні фактори та результативність більш ніж 20 000 працівників у більш ніж 40 організаціях у різних куточках світу та ідентифікувала 10 компетенцій, поєднання яких і відрізняє найрезультативніших співробітників від їхніх колег.

Ось цей перелік:

  1. Вміння встановлювати пріоритети.
  2. Ефективна робота в команді.
  3. Організаційна обізнаність.
  4. Ефективне вирішення проблем.
  5. Самоусвідомлення.
  6. Проактивність.
  7. Здатність впливати.
  8. Ефективне прийняття рішень.
  9. Гнучкість у навчанні.
  10. Технічна обізнаність.


Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1463


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua