НОВИНИ від 06.02.2013

Бренди, яких не вистачає українцям

Торгові марки IKEA, H&M, Pizza Hut і Starbucks очолили списки міжнародних мереж магазинів, ресторанів і кафе, на появу яких з нетерпінням очікують українці.

GfK Ukraine: Бренди, яких не вистачає українцям Такі дані дослідницька компанія GfK Ukraine отримала в ході січневого опитування інтернет-користувачів у віці 18-45 років, що проживають у містах з населенням більше 500 тис. чоловік.

Згідно з дослідженням, магазини товарів для дому IKEA (46,8% тих, що проголосували) і магазини одягу H&M (39,4%) є лідерами серед брендів міжнародних мереж магазинів, яких не вистачає українцям. Третє і четверте місця поділили магазини техніки Apple Store (30%) і одягу Hugo Boss (29,8%). Мережа гіпермаркетів Walmart посіла п'яте місце з показником в 25,8%.

Як відзначають у компанії, торговельну мережу H&M вдвічі частіше згадували жінки, ніж чоловіки, у яких цей бренд не увійшов до топ-5. Також більшою популярність H&M користується у представників вікової групи 18-25 років та мешканців міст-мільйонників.

На відміну від жінок, у чоловічий топ-5 потрапила мережа супермаркетів Tesco. Одночасно цей міжнародний бренд більше бракує респондентам старшої вікової групи 36-45 років та мешканцям західного регіону.

Магазини Apple Store частіше згадувала молодь (вікова група 18-25 років), якій також значною мірою в Україні не вистачає мережі Body Shop.

Щодо міжнародних мереж кафе та ресторанів, то трійка лідерів брендів, яких не вистачає українським споживачам, виглядає наступним чином: Pizza Hut (49,5%), Starbucks Coffee (39,6%), Burger King (38,5%).

Мережа піцерій Pizza Hut є безперечним лідером як у жінок, так і у чоловіків. Проте жінкам частіше бракує кав'ярень Starbucks Coffee та Costa Coffee, тоді як чоловікам більшою мірою не вистачає ресторанів швидкого харчування Burger King.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1471


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua