Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 11.02.2013


Рейтинг впливовості брендів 2012

Компанія NBCUniversal Integrated Media опублікувала черговий індекс впливовості брендів (BPI) — бренди, про які споживачі говорять найбільше, повідомляє Adweek.

Рейтинг впливовості брендів 2012 Нижче наводиться список брендів, які в 2012-му році, за даними дослідження NBCU, побачили найбільше зростання інтересу споживачів у порівнянні з 2011-им роком.

Starbucks
У серпні 2012-го року Starbucks оголосила про вливання $25 млн. інвестицій в стартап Square, що дозволило
мережі кав'ярень розширити функціональність системи мобільних платежів до 7 тисяч кав'ярень вже до осені. Можливість оплатити латте з мобільних пристроїв знайшла відгук у серцях покупців і підвищила інтерес до Starbucks на 30%.
Місце в списку 2012 року: 26.
Місце в списку 2011 року: 37.
Різниця: 30%.

Burger King
У минулому році мережа Burger King оновила меню, поповнивши його здоровою їжею: салатами, курячими рулетами і смузі. Burger King була не єдиною мережею, що оздоровила своє меню, але відрізнялася від інших залученням до реклами знаменитостей: Від Джея Лено і Девіда Бекхема до Софії Вергара — крок, який сподобався фанатам фаст-фуду.
Місце в списку 2012: 40.
Місце в списку 2011: 49.
Різниця: 18%.

Oreo
На честь сторіччя бренду була запущена кампанія Daily Twist, що пов'язує знамените печиво з поточними подіями і обіграє їх у найрізноманітніших соцмережах, включаючи Tumblr, Facebook і Pinterest. Кульмінацією кампанії став концерт на Таймс-сквер і краудсорсінговая реклама в реальному часі. Це миттєво підняло Oreo в рейтингу BPI на триста пунктів.
Місце в списку 2012: 198.
Місце в списку 2011: 494.
Різниця: 49%.

Red Bull
Виробник енергетичних напоїв буквально підірвав світ акцією Red Bull Stratos, в ході якої фінансував "стрибок з космосу" австрійця Фелікса Баумгартнера. За акцією на YouTube спостерігало понад вісім мільйонів чоловік. Завдяки триваючому інтересу до відео, обговоренню в соцмережах, по телебаченню і в інтернет-новинах, цей трюк допоміг компанії піднятися в рейтингу BPI на 16%.
Місце в списку 2012: 144.
Місце в списку 2011: 172.
Різниця: 16%.

Samsung
Samsung просунулася завдяки своєму партнерству з Джеймсом Франко. Багатоликий Франко демонстрував свої таланти різними способами — від зйомок у комедійному серіалі для бренду, до режисирування і участі в довготривалій кампанії Galaxy Note.
Місце в списку 2012: 12.
Місце в списку 2011: 16.
Різниця: 25%.

JetBlue
Кампанія від JetBlue викликала серйозний гомін, запропонувавши безкоштовні квитки тим виборцям, які захочуть покинути країну в разі, якщо їхній кандидат не переможе в президентських виборах в США. Кампанія "Захист виборів" "викинула" 1600 квитків на кругосвітню подорож, з такими зупинками, як Багами, Мексика та Теркс і Кайкос. Присвячений акції мікросайт, зовнішня реклама і співпраця з BuzzFeed допомогли підвищити інтерес до бренду.
Місце в списку 2012: 213.
Місце в списку 2011: 258.
Різниця: 17%.

Old Spice
Бренд викликав галас новаторською формою ко-брендингу, коли прес-секретар компанії Террі Крюс (Terry Crews) з'явився в роликах інших брендів — Charmin і Bounce, заявивши, що Old Spice "дуже сильний і енергійний, щоб триматися в рамках власного рекламного ролика". Спочатку реклама з'явилася в Інтернеті, а пізніше в телеефірі.
Місце в списку 2012: 327.
Місце в списку 2011: 364.
Різниця: 10%.

Axe
У 2012-му році Axe випустила свою першу туалетну воду Anarchy For Her. Щоб підтримати запуск, бренд, в добавок до лінійної і цифрової кампанії, випустив також інтерактивний графічний роман на YouTube і Facebook, запросивши користувачів голосувати за персонажів, що сподобалися.
Місце в списку 2012: 128.
Місце в списку 2011: 212.
Різниця: 40%.

Pine-Sol
Бренд, який зазвичай розрахований на жінок, змінив напрямок і почав знімати розважальну рекламу для чоловіків. Показані по телевізору і в Інтернеті кумедні ролики стали вірусними, просунувши бренд вгору у списку BPI і збільшивши до нього інтерес з боку чоловіків на 28%.
Місце в списку 2012: 211.
Місце в списку 2011: 241.

Taco Bell, Doritos
Це партнерство відкрило двері Doritos Locos Taco, який об'єднав в собі смаки улюблених снеків і допоміг обом брендам піднятися вгору в рейтингу BPI. Добротні цифрова та соціальна кампанії закінчилися конкурсом, у якому користувачі Instagram фотографувалися з Doritos Locos Taco. Знімки переможців були використані в телевізійній та інтернет-реклами.

Taco Bell
Місце в списку 2012: 48.
Місце в списку 2011: 52.
Різниця: 8%.

Doritos
Місце в списку 2012: 131.
Місце в списку 2011: 187.
Різниця: 30%.