НОВИНИ від 26.02.2013

Онлайн-репутація в дії

Якими є кар'єрні потреби сьогоднішніх працівників, чого вони очікують від компанії, наскільки для них важлива онлайн-репутація працедавця? Ці питання було вивчено у ході дослідження, ініційованого минулого року компанією Spherion Staffing Services. В опитуванні, яке здійснювала компанія Harris Interactive, взяло участь 225 HR-менеджерів та 2 035 працівників.

Spherion Staffing Services: Онлайн-репутація в дії Головний висновок дослідження: компанії повільно адаптуються до потреб свого персоналу, у наслідок чого споконвічна прірва, що розділяє працедавців та їхніх підлеглих, дедалі поглиблюється. Зокрема, організації та працівники по-різному оцінюють значущість таких питань: наскільки важлива роль соціальних медіа у формуванні враження про компанію; якою є реальна вага онлайн-репутації компанії; чи є корпоративна місія чимось насправді змістовним.

Відповідно до висновків дослідження, для 47% респондентів репутація компанії в онлайні не менш важлива, ніж сума винагороди, що їм пропонується. Натомість, лише 27% організацій вважають, що соціальні медіа суттєво впливають на те, як їх сприймають потенційні працівники.

Також, як показало опитування, здебільшого працівники ставляться до корпоративної місії свідоміше, ніж самі організації. Так, рівень задоволення роботою респондентів — на думку яких, місія компанії чітко сформульована та послідовно втілюється — утричі вищий, ніж тих, хто вважає, що їхня організація взагалі не має чітко висловленої місії. При цьому 23% респондентів зазначили, що компанії, в яких вони працюють, не мають чітко сформульованої місії.

Серед інших висновків дослідження:

Рівень задоволеності роботою респондентів, які працюють в організаціях з міцною онлайн-репутацією, майже учетверо вище (76%), ніж у працівників, котрі не задоволені репутацією компанії в онлайні (20%).

Крім того, 45% усіх респондентів зазначили, що соціальні медіа суттєво вплинули на їхній вибір працедавця.

При цьому лише 44% компаній погодилися з тим, що «мати міцну онлайн-репутацію важливо для нашої організації».

Також, на думку більшості респондентів, для їхніх працедавців поняття «місії» та «корпоративної культури» не є чимось по-справжньому змістовним; тому останні не докладають особливих зусиль для запровадження принципів, які задекларували.

Як показало опитування, лише 54% працедавців повністю погодилися із твердженням: «наша організація докладає чимало зусиль для роз'яснення сутності нашої культури та місії як в онлайнових мережах, так в ході повсякденного ведення бізнесу». Також лише 46% працівників зазначили, що їхня компанія надзвичайно або дуже ефективно роз'яснює зміст своєї корпоративної місії.

І тільки 51% працівників відповіли, що їхня компанія надзвичайно або дуже добре піклується про те, щоб корпоративна місія послідовно запроваджувалася на практиці.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1474


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua