НОВИНИ від 13.09.2013

Нюанси найму, або Що може вплинути на рішення працедавця

Дуже часто оцінюючи кандидата працедавці враховують не лише його знання та досвід, але й низку дуже різних, подеколи неочікуваних факторів. Як показало останнє дослідження CareerBuilder1, почуття гумору, модний одяг або знання політичної ситуації, — це також більшою чи меншою мірою може вплинути на остаточне рішення менеджера щодо найму претендента.

CareerBuilder: Нюанси найму, або Що може вплинути на рішення працедавця У ході дослідження працедавцям було поставлено запитання, які фактори можуть спонукати їх віддати перевагу одному із двох кандидатів у ситуаціях, коли рівень кваліфікації останніх однаковий. Ось відповіді, які надали респонденти:

  • наявність у претендента почуття гумору — 27%;
  • участь кандидата у діяльності на користь громади — 26%;
  • вміння кандидата одягатися стильно та відповідно до ситуації — 22%;
  • відчуття особистісної спільності з кандидатом — 21%;
  • присутність у кандидата кращої, ніж у його конкурента, фізичною форми — 13%;
  • обізнаність кандидата з поточними подіями та поп-культурою — 8 %;
  • активніша у порівнянні з конкурентом участь претендента у соціальних мережах — 7%;
  • інформованість кандидата щодо спортивних подій — 4%.

Крім того, 75% учасників опитування підкреслили, що більшою мірою схильні просувати на вищі посади тих підлеглих, які відкрито говорять про своє прагнення кар’єрного зростання. При цьому респонденти зауважили, що можуть прийняти негативне рішення стосовно доцільності просування працівника у випадках, коли людина демонструє наступні поведінкові прояви:

  • займає позицію «а це не моя справа» — 71%;
  • часто запізнюється — 69%;
  • бреше на роботі — 68%;
  • приписує собі заслуги інших — 64%;
  • часто йде з роботи до завершення робочого дня — 55%;
  • любить списати власні витрати на рахунок компанії — 55%;
  • пліткує — 46%;
  • одягається невідповідно — 35%;
  • лихословить — 30%;
  • мовчки сидить на нарадах — 22%;
  • плаче на роботі — 9%;
  • має «роман» з колегою — 8%.

Крім того, як зазначили майже 75% респондентів, в їхніх компаніях просування на вищи посади не обов’язково супроводжується підвищенням заробітної плати.


    1 В опитуванні, яке проводила компанія Harris Interactive в період з 14 травня по 5 червня 2013 року, взяло участь 2 076 HR-спеціалістів американських компаній з різних галузей.


Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1500


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua