НОВИНИ від 06.05.2014

Лідерство сьогодні: враження — це головне?

Якщо ви хочете, щоб вас сприймали як лідера, то повинні вміти «подати» себе оточуючим. При цьому варто врахувати, що сьогодні найновіші гаджети значать не менше, ніж стильний одяг.

Лідерство сьогодні: враження - це головне?
Ілюстрація: Shutterstock
Відповідно до висновків нового дослідження, опублікованого в The Journal of Product Innovation Management, добра обізнаність із технологічними новинками — обов’язковий атрибут бізнес-лідера ХХІ століття.

«Здається, що легкість використання високотехнологічних продуктів сприймається як типова ознака інноваційності індивіда; а також, як ознака його компетентності взагалі — і лідерської, і в інших сферах», — говорить Стів Хоффлер (Steve Hoeffler), доцент кафедри маркетингу Університету Вандербільта, який провів вищезазначене дослідження у співавторстві зі Стейсі Вуд (Stacy Wood), фахівцем Університету Північної Кароліни.

Зокрема, випробовуваним було запропоновано охарактеризувати задіяних в експерименті підставних осіб (конфедератів), відповідно до їхньої зовнішності та інших факторів.

Для цього дослідники записали на відео, як конфедерати робили нотатки — при цьому одні з них використовували звичайні календарі, а інші — електронні. Як виявилося, переважна більшість випробовуваних сприйняли останніх як компетентніших лідерів.

У рамках іншого завдання учасники дослідження переглядали резюме кандидатів на гіпотетичну роботу. При цьому єдиною відмінністю у цих документах був розділ «Хобі», з якого ставало зрозуміло, має претендент технологічні вміння або ні. І знов таки, технологічно підковані кандидати були оцінені позитивніше.

Цікаво, що жінки виграють від демонстрування своєї технологічної грамотності більше, ніж чоловіки.

«Висновок цього дослідження суперечить інформації, поширеній у колах спеціалістів із самопрезентації, згідно якої прагнення людини показати свою обізнаність у технологічній сфері викликають зворотну реакцію», — пишуть Хоффлер та Вуд. Крім того, вони додають, що «як правило, жінкам не йдуть на користь намагання використовувати для власного просування техніки, виграшні для чоловіків».

Проте, як би там не було, якщо ви таки рішуче налаштовані не відмовлятися від Filofax на користь iPhone, все не так вже й погано. Бо, напевно, найважливіший висновок дослідження полягає в тому, що враження, котре ви справляєте, важить набагато більше, ніж ваші реальні вміння. Інакше кажучи, те, чи можете ви повною мірою використовувати можливості iPad, не важливо. Головне — знати достатньо, аби справити враження, що ви орієнтуєтеся у пристрої доволі добре.

Виграш на 90% залежить від того, чи маєте ви гаджет, — зазначає Хоффлер. — І, можливо, лише у 10% ситуацій виникне потреба продемонструвати вашу реальну здатність його використовувати».

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1529


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua