Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 13.11.2014


Рейтинг найдорожчих брендів 2014 від Forbes

Компанія Apple зберегла за собою перше місце (четвертий рік поспіль) в рейтингу 100 найдорожчих брендів світу (The World’s Most Valuable Brands), нещодавно публікованому журналом Forbes. За оцінкою Forbes, вартість бренду Apple за минулий рік зросла на 19% — до 124,2 млрд. доларів. Цей показник майже в два рази перевищує оцінку бренду найближчого конкурента в рейтингу — Microsoft.

Вартість бренду корпорації Microsoft оцінено в $ 63 млрд. На третьому місці в списку — інтернет-корпорація Google, бренд якої оцінено в $ 56,6 млрд.

З невеликим відривом від Google в рейтингу йде компанія Coca-Cola, бренд якої оцінений у $56,1 млрд. П'яте місце зайняв IBM з $ 47,9 млрд. Далі в першій десятці найдорожчих брендів розташувалися McDonald's ($ 39,9 млрд.), General Electric ($ 37,1 млрд.), Samsung ($ 35 млрд.), Toyota ($ 31,5 млрд.), Louis Vuitton ($ 29,9 млрд.).

Найшвидше зростання в рейтингу показала Facebook, вартість бренду підскочила на 74% до $ 23,7 млрд., що забезпечило компанії 18-те місце в загальному заліку. Вартість бренду рітейлера Amazon (№24) виросла на 45% — до $ 21,4 млрд., Starbucks (№61) — на 25%, до $ 8,7 млрд.

У списку 100 найдорожчих брендів представлені 15 країн і 20 галузевих категорій. Майже половину місць зайняли бренди компаній США, далі йдуть Німеччина (9 брендів), Франція (7) і Японія (5). У списку переважають високотехнологічні (16 брендів, у тому числі 11 серед 25-ти найдорожчих) і автомобільні бренди (16 брендів).

При складанні рейтингу Forbes спочатку оцінює 200 міжнародних брендів. Одним із основних вимог до кандидата на включення в рейтинг є те, що бренд повинен бути присутнім в США. При оцінці вартості бренду Forbes враховує прибуток компанії за три роки, середню ціну акцій за той же період, а також роль, яку відіграє бренд в галузі. Всього в підсумковий список потрапляють 100 брендів.

Топ-20 найдорожчих брендів 2014

Топ-20 найдорожчих брендів 2014 від Forbes

За інформацією MMR.