НОВИНИ від 28.01.2021

Найдорожчі бренди світу 2021: Apple повернулась на першу сходинку після чотирирічної перерви

Консалтингова фірма Brand Finance опублікувала щорічний рейтинг Global 500, в якому представлені найдорожчі бренди світу 2021 року. Apple повернула собі першу сходинку рейтингу, яку вона посідала ще в 2016 році.

Експерти оцінили бренд Apple у $263,4 млрд. Його вартість зросла на 87% порівняно з минулим роком. Зростання вартості бренду обумовлено успішною диверсифікацією бізнесу Apple Inc. з метою зниження його залежності від продажу iPhone.

Лідер попередніх трьох рейтингів онлайн-ритейлер Amazon цього разу виявився на другому місці. Вартість бренду компанії становить $254,2 млрд — порівняно з торішнім рейтингом вона зросла на 15%.

У рейтингу 2021 року Google опустився в рейтингу на третє місце. Вартість бренду компанії зросла всього на 1% і становить $191,2 млрд.

Найдорожчі бренди світу 2021

Найдорожчі бренди світу 2021 (Brand Finance Global 500)

До десятки найдорожчих брендів світу також потрапили Microsoft ($ 140,4 млрд), Samsung ($ 102,6 млрд), Walmart ($ 93,19 млрд), Facebook ($ 81,48 млрд), ICBC ($ 72,8 млрд), Verizon ($ 68,9 млрд) і WeChat ($ 67,9 млрд).

Незважаючи на те, що в рейтингу найдорожчих брендів WeChat посів всього лише 10-е місце, китайська компанія обігнала Ferrari і стала найсильнішим брендом у світі з найвищим балом 95,4 з 100 і рейтингом сили бренду AAA+.

Найсильніші бренди світу 2021

Найсильніші бренди світу 2021 (Brand Finance Global 500)

Важливість технологічних інновацій як рушійної сили вартості бренду найкраще демонструє випадок Tesla. Бренд виробника електромобілів подорожчав за рік на 158% ($ 32 млрд), ставши найбільш швидкозростаючим у рейтингу Brand Finance Global 500. Друге місце за темпами зростання (+ 108%) посів бренд Alibaba.com, що подорожчав до $ 39,2 млрд.

Традиційні рітейлери, що успішно впровадили технології в період пандемії, також показали хороші результати. Так, бренд Walmart подорожчав на 20%, до $ 93,2 млрд, і посів шосте місце в рейтингу.

На тлі пандемії коронавірусу в сфері медіа значно зріс digital-сегмент. Netflix збільшив кількість підписників до 220 млн осіб, у результаті чого вартість бренду додала 9% і склала $24,9 млрд. Крім того, вперше увійшли до рейтингу музичний стрімінговий сервіс Spotify (зростання на 39%, до 5,6 млрд) і розробник ігор Electronic Arts (зростання на 14%, до $4,4 млрд).

Наслідки пандемії виявилися особливо відчутними для авіакомпаній і представників аерокосмічної галузі — на них припало шість із десяти брендів, що найбільше подешевшали. Зокрема, вартість бренду Boeing впала на 40%, до $ 13,6 млрд, American Airlines — також на 40%, до $ 5,3 млрд, Airbus — на 36%, до $ 9,1 млрд.

Варто зауважити, що в рейтингу Brand Finance Global 500 2021 року переважають американські і китайські компанії, на їх частку припало дві третини сукупної вартості брендів.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1602


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua