НОВИНИ від 29.07.2004

Інтернет відбирає рекламні бюджети в газет і журналів

За даними маркетингової фірми JupiterResearch, обсяги світових продажів онлайн-реклами зростуть більш ніж вдвічі протягом найближчих п'яти років. У 2003 році продажі перевищили $6.6 млрд., у 2004 році — $8 млрд., у 2009 році вони досягнуть $16.1 млрд. Ріст продажів буде викликаний низкою факторів: збільшенням кількості інтернет-користувачів, ростом популярності інтернет-сервісів, а також створенням нових, більш вдосконалених і точних, інструментів реклами у Всесвітній Мережі. У 2008 році ринок інтернет-реклами вперше перевищить ринок реклами в друкованих виданнях — газетах, журналах тощо.

Джерело — Washington ProFile.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=450


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua