НОВИНИ від 26.01.2005

Мільярди доларів... на спам

За оцінками каліфорнійської компанії Postini, станом на 14 січня 2005 року 72% електронних повідомлень в усьому світі припадало на непрошену комерційну електронну розсилку. На добу це 124 млн. дратуючих послань. На місяць — 3,5 млрд. Така точна прив’язка до дати цілком необхідна з огляду на стрімкі темпи приросту віртуального сміття, яким забиваються поштові скриньки як індивідуальних користувачів, так і великих корпорацій. Адже ще 2002 року спамом було кожне десяте електронне послання в США і лише кожне п’ятнадцяте — у Великобританії. А вже влітку 2003-го частка спаму за усередненими показниками перевищила 50% усього вмісту електронних поштових скриньок.

Спроби перевести тонни спаму в долари мають досить умовний характер. Так, згідно з даними компанії Nucleus Research, кожен американський службовець витрачає на його видалення в середньому по 6,5 хвилини на день, що виливається у річні збитки в розмірі 874 дол. на кожного працівника. Альтернативні підрахунки дають як мінімум уп’ятеро вищі показники. У цілому ці прямі збитки оцінюються у 9 млрд. дол. на рік. А от загальні збитки, що включають оплату за трафік, придбання спеціальних програм, що відсівають віртуальне сміття, боротьбу з вірусами, а також потенційні втрати компаній, що займаються електронною комерцією, наближаються до показника в 200 млрд. дол. на рік. При цьому прибуток, який одержують злісні розповсюджувачі спаму, оцінюється в 1 млрд. дол. на рік. А компанії, які поставляють засоби боротьби з ним, «наварюють» на цій «тушонці» у сім разів більше.

Джерело — "Дзеркало Тижня".

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=535


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua