НОВИНИ від 27.04.2005

Названо найвідоміші бренди в інтернеті

Інтернет-аукціон eBay — найпопулярніша торгівельна марка в інтернеті. Такі дані наводить британська моніторингова компанія Envisional, яка проаналізувала ставлення користувачів до 100 компаній, які котируються на Лондонській фондовій біржі.

eBay набрала найбільше очків у так званому індексі DEX, який фіксує позитивну налаштованість користувачів Всесвітньої мережи до того або іншого бренду.

Останнє місце за цим показником зайняв МсDоnаld’s.

Дослідження дало такі результати:

Найпопулярніший бренд Найнепопулярніший бренд Найпомітніший бренд
  1. eBay
  2. HP
  3. Dell
  4. Mini
  5. UPS
  1. McDonald’s
  2. Coca-Cola
  3. Wal-Mart
  4. Nestle
  5. Unilever
  1. Microsoft
  2. Google
  3. Yahoo
  4. Sony
  5. HP

Найбільш помітним ім’ям, як з’ясувалося, володіє Microsoft, проте популярність у цьому випадку виявилася не надто приємною: гігант програмного забезпечення зайняв шосте місце в списку сайтів, до яких користувачі ставляться з найменшою симпатією.

"Інтернет швидко наздоганяє телебачення в тому, наскільки потужно він впливає на поведінку споживачів, і великі фірми вже не можуть собі дозволити дивитися крізь пальці на те, як сприймає публіка їхні торгівельні марки, — каже голова Envisional Бен Коппін. — Водночас власникам брендів дуже нелегко одержати корисну інформацію про те, як сприймається компанія в Мережі — особливо порівняно з конкурентами".

Що таке DEX

Індекс DEX засновано на кількох веб-сторінках, сайтах новин і мережевих "дошках оголошень", на яких представлено той або інший бренд. Крім того, експерти аналізують, наскільки усвідомлено торгівельна марка пов’язується з ім’ям компанії, яка володіє нею.

Потім вираховується популярність кожної компанії; для цього вимірюється "настрій". Тобто кожен бренд оцінюється відповідно до позитивних і негативних відгуків інтернет-користувачів.

У 2003-му році, під час аналогічного дослідження, проведеного веб-журналом Brandchannel.com, найпопулярнішою торгівельною маркою було визнано Google.

Цього разу в індексі популярності Envisional він став другим, проте за критерієм позитивного ставлення користувачів не ввійшов ані до першої, ані до останньої двадцятки.

За інформацією Кореспондент.net та BBCrussian.com.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=593


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua