НОВИНИ від 16.05.2005

Українська інтернет-аудиторія зменшилася

У квітні розмір української інтернет-аудиторії, що визначається за кількістю унікальних користувачів, які протягом місяця хоча б раз заходили в Мережу, скоротився в порівнянні з березнем на 0,15% до 6 млн. 404 тис. 841.

У квітневому звіті компанії Sputnikmedia.net (портал bigmir.net), йдеться, що аудиторія Uanet за перший тиждень квітня склала 1 млн. 949,535 тис. чоловік, за другу — 2 млн. 5,84 тис., за третю — 2 млн. 20,645 тис., за четверту — 2 млн. 55,61тис. чоловік.

Географічно лідером за кількістю користувачів традиційно є Київ — 54,14% відвідувачів (у березні — 53,63%). Користувачі з інших великих міст (Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Львів, Одеса, Харків) склали 32,03% (у березні 32,16%), а з інших регіонів — 13,83% аудиторії ( у березні — 14,21%). Найбільший приріст демонструвала Черкаська область, де інтернетом стало користуватися на 8,43% людей більше, ніж у березні, а найбільше падіння — Чернівецька область, де інтернетом стало користуватися на 22,93% людей менше.

У рейтингу пошукових запитів у квітні, також як й у березні, лідирували слова "реферат" і "реферати" (на українській і російській мовах — перші 3 місця), наступним за популярністю був запит "робота в Києві" (4-е місце), запити "робота" і "чат" зайняли відповідно 5-е та 6-е місця.

Серед пошукових систем, з яких здійснювалися переходи на українські сайти, лідером у березні був yandex.ru — переходи з цього ресурсу склали 34,44%, серед українських — google.com, звідки на сайти прийшло 41,26% відвідувачів. При цьому, інтернет-браузером MS Internet Explorer користувалися 86,16% відвідувачів, браузером Firefox — 6,65%, Opera — 5,58.

Джерело — "Кореспондент.net".

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=603


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua