НОВИНИ від 12.10.2005

"Велика трійка" пошукових систем: Microsoft в аутсайдерах

Відповідно до результатів дослідження Nielsen/NetRatings, на частку пошукових систем "великої трійки" доводиться близько 80% всіх запитів. Причому на загальному фоні особливо виділяється Google, який майже у два рази обігнав найближчого суперника. Microsoft, навпаки, сильно відстає від конкурентів.

Загальна кількість пошукових запитів, зроблених користувачами в серпні, перевищила 5 млрд. З них 80% припало на частку трьох головних пошукових порталів.

Згідно даним Nielsen/NetRatings, у списку лідирує Google: 45,9% відвідувачів скористалися послугами цього порталу. На другому місці Yahoo з 23,2%, на третьому MSN (Microsoft) з 11%. MSN у порівнянні з липнем (12,2%) втратив деяку частину ринку. Google і Yahoo, відповідно, додали по 1,2%.

До п'ятірки найбільш популярних пошукових сайтів потрапили також America Online (8%), що належить Time Warner, і Ask Jeeves, власником якого є IAC/InterActive., його частка ринку виросла з 1,6% до 2,1%.

Кількість запитів, зроблених на пошукових сайтах у серпні, так само виросло в порівнянні з липнем — з 4,5 млрд. до 5 млрд.

Проте, підрахунки, зроблені агентством Nielsen/NetRatings, серйозно відрізняються від даних його конкурента ComScore Networks. За даними аналітиків ComScore, частка Google склала 37,3%, Yahoo — 29,7%, MSN — 15,8%, AOL — 9,6%, Ask Jeeves — 6%.

Джерело — Advertology.ru.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=676


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua