НОВИНИ від 17.05.2006

Дослідження рейтингів ділових газет і журналів України

TNS-Україна представила нове дослідження рейтингів видань, які чотири рази в рік фіксують тенденції змін медіа-ринку. Мабуть, найбільшою несподіванкою травневих рейтингів став вихід у лідери видання "Коммерсант-Украина" за популярністю одного номеру.

За результатами дослідження аудиторії за півроку серед щоденних ділових видань перше місце зайняв "Коммерсант" — 1,3% від усього дорослого населення України (близько 226 тисяч читачів), друге місце займає "Дело" — 0,7% (близько 120 тисяч читачів), на третьому — "Экономические известия" — 0,6% (близько 99 тисяч читачів).

Серед щотижневих перше місце за газетою "Бизнес" — 2,4% (близько 424 тисяч читачів), на другому — "Комп&ньон" — 0,8% (близько 142 тисяч читачів), на третьому — "Контракты/Галицькі контракти" — 0,8% (близько 134 тисяч читачів), на четвертому — "Деловая столица" — 0,7% (близько 116 тисяч читачів), на п'ятому — "Власть денег" — 0,5% (близько 95 тисяч читачів).

Маркетологи розглядають показник "читацька аудиторія одного номеру" як найважливіший показник в оцінці рекламної вартості газетних площ. Оскільки рекламодавцеві важливий саме той номер, в якому він оплатив рекламну площу.

Учасники ринку відзначають, що дані рейтингу вплинуть на прибуток від реклами у виданнях — чим більше аудиторія видання, тим вище попит на рекламу. "Ми розраховуємо, скоріше, на зниження прибутку від реклами в другій половині року, ніж на ріст, у зв'язку зі змінами в рейтингу TNS", — говорить голова правління "Комп&ньон Груп" Олександр Погорєлов. "Ми розраховуємо на подвоєння попиту на рекламу в другій половині року, — заявив генеральний директор «Коммерсантъ-Украина» Казбек Бектурсунов. — Приміром, у порівнянні з жовтнем минулого року, коли вимірялася аудиторія видання за півроку, наш прибуток потроївся".

За обсягом читацької аудиторії одного номеру серед всіх ділових видань лідерство зберігає "Бизнес" — 1,14% усього населення України у віці від 12-ти до 65-ти років (при середньому тиражі 59 700 екземплярів), на другому місці "Коммерсант" — 0,45% (тираж 15 000 экз.), третє займає "Комп&ньон" — 0,38% (тираж 23 000 экз.). Далі йдуть "Контракты/Галицькі контракти" — 0,29 % (при середньому тиражі 57 000). На п'яте місце вийшло видання "Дело" — 0,24% (при середньому тиражі 15 000).

ДОВІДКА:

    У якості "ділових" були прийняті наступні видання: Бизнес, Власть денег, Дело, Деловой журнал, Деловая столица, ИнвестГазета, Коммерсантъ, Контракты/Галицькі контракти, Комп&ньон, Профиль, Эксперт Украина.
    Збір даних проходив з 13-го березня по 7-е квітня 2006 року; обсяг вибірки — 5000 респондентів, вибірка — багатоступінчаста, стратифікована, індивідуальна із застосуванням квот на останньому етапі (стать і вік).

За інформацією TNS Ukraine

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=771


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua