НОВИНИ від 30.06.2006

Підвищили на роботі? А що далі?

Роботодавці регулярно наймають та просувають на вищі посади менеджерів та керівників, але перед цим не визначають, які функції повинні ними виконуватися. Такі дані нового дослідження.

Дослідження від Right Management Consultants виявило, що 4 з 10-ти компаній не можуть адекватно визначити і оцінити критичні для успішної діяльності компанії ролі персоналу.

Список із понад 270-ти компаній вбачає коучінг, наставництво та тренерські програми, які пропонуються високопотенціальним працівникам, неадекватними. Три з десяти також відчувають, що їхні організації використовують занадто суб'єктивні критерії та невідповідний інструментарій для оцінки тих людей, які претендують на найвищі посади. Понад чверть (27%) звертають увагу на те, що занадто багато уваги приділяється базовим вимогам, але занадто малий наголос ставиться на особливі таланти, наприклад такі, як вміння побудувати команду.

Двоє з десяти стверджують, що організації поводяться доволі неадекватно, призначаючи на ключові посади зовнішніх спеціалістів, а не тих людей, які вийшли зсередини компанії.

"Формальні методи оцінки можуть допомогти при вирішенні проблеми, оскільки дають більш повну картину про кандидатів і допомагають визначити, хто більше підходить на посаду", — стверджує Rick Smith віце-президент компанії Right Management Consultants. Вартість же заміни кандидата, який не зумів виконати покладених на нього обов'язків складатиме у 2,5-3 рази більше, ніж його місячна зарплатня.

Іншим негативним наслідком неуважного ставлення до найму та просування кандидатів є втрата ринку, клієнтів, більші затрати на тренінги, рекрутинг та ін.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=787


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua