НОВИНИ від 14.09.2006

Кілька способів, як не отримати бажану посаду

Мовленнєві помилки та плями від соку на вашому резюме, пропозиції дати хабар чи інші помилки при влаштуванні на посаду можуть зіпсувати вашу кар'єру. Проте, деякі кандидати цього не розуміють. Такі дані нового дослідження.

Опитування каліфорнійського рекрутингового агентства OfficeTeam також виявило, що деякі кандидати навіть приписують собі знання, яких насправді і близько не мають. Очевидно таким чином вони хочуть прослизнути повз інтерв'ю та швидше отримати посаду. Вони ні на мить не замислюються, що робитимуть на посаді без необхідних знань та навичок.

Найбільш звичними помилками кандидатів є відсутність знань про компанію, куди вони хочуть влаштуватися, пере- чи недооцінка власних знань та навичок, скарги на попереднього роботодавця і т. п. Недоліком кандидатів вважаються їхня надмірна балакучість чи навпаки, мовчазливість, небажання пройти повний процес найму на посаду (а інколи він може бути доволі довгим).

Renee Warning, професор з людських ресурсів у University of Central Oklahoma стверджує, що чітке виконання етичних норм — це ключовий елемент будь-якої вдалої співбесіди і перший крок до нової омріяної посади. Її студенти вчаться правильно "читати" резюме та інтерпретувати ляпи кандидатів, а також їхню поведінку на співбесіді, одяг, зоровий контакт та мову жестів. Деякі кандидати здатні дискредитувати себе при першому ж контакті, наприклад, коли відсилають свої резюме із абсурдних чи нецензурних e-mail адрес.

Ще однією поширеною помилкою є випадкове згадування про іншого перспективного роботодавця у тілі резюме чи супроводжувального листа. Є сенс перевірити, що ви розміщували в Інтернеті у минулому, оскільки деякі компанії перевіряють так звану он-лайн біографію своїх майбутніх працівників. При цьому люди, які здійснюють такі пошуки, можуть випадково натрапити не лише на ваші колишні резюме, але й на он-лайн щоденники та інші джерела, в яких ви ділитесь особистою інформацією.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=816


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua