Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 30.11.2006


Жінки мають менші амбіції... на сором чоловікам

Виявляється, причиною низького рівня жіночої амбітності та мотивованості на роботі є той факт, що вони мають принципово інші пріоритети, ніж чоловіки. Дослідження, проведене консалтинговою компанією Hay Group, виявило значний розрив у рівнях мотивованості та амбітності між чоловіками та жінками. Більше того, було визначено, що стимули до роботи також залежать від статі.

Майже на три чверті більше чоловіків, ніж жінок, описують свій рівень мотивованості як достатньо високий. При цьому більше, ніж половина чоловіків вважають себе амбітними, порівняно із лише 40% жінок.

Чоловіки також набагато частіше мають змогу займатися роботою своєї мрії. Майже дві третини чоловіків, входячи у світ праці, відразу потрапляли на посаду, де могли використовувати всі свої ключові вміння та навички. Лише близько 40% жінок можуть похвалитися тим самим. При цьому жінки переконані, що могли б працювати набагато продуктивніше, якби робота їм подобалася і вони мали змогу удосконалюватися.

Керівник Hay Group Емануель Гобілот (Emmanuel Gobillot) стверджує, що "робочий простір більше не належить виключно чоловікам. Але жінки до сих пір відчувають домінацію чоловіків над собою. З дослідження можна зробити висновок, що цінності, які ми артикулюємо та навчання, яке ми забезпечуємо, поки-що спрямоване на мотивацію чоловіків, а не жінок. А це, в свою чергу, призводить до того, що майже половина працівників залишається демотивованими, що критично знижує продуктивність".

У той час, як обидві статі вважають найбільшими стимулами до праці цікаві та вимогливі завдання, а рівень зарплатні ставлять лише на четверте місце, все ж різниця між чоловіками і жінками існує. Дослідження виявило, що для жінок надзвичайне значення також мають такі фактори, як баланс між роботою та особистим життям, а також якість стосунків зі співробітниками. Стосунки зі співробітниками мають для жінок на 62% більше значення, ніж для чоловіків.

Чоловіки ж, в свою чергу, вважають одним із основних мотиваційних факторів особисту свободу та повноваження щодо прийняття рішень.

"Не вміючи залучати жінок до співпраці, керівники демотивують значну частину своїх співробітників. Бізнес-лідерам слід навчитися створювати таку культуру, яка буде здатна залучити кожного працівника, мотивувати його, і як наслідок — підняти рівень продуктивності", — робить висновок Емануель Гобілот.

За інформацією management-issues.