Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 04.12.2006


Визначено кращих топ-менеджерів України

Вже п'ятий рік поспіль діловий журнал "Комп&ньон" публікує рейтинг кращих топ-менеджерів України. Специфіка рейтингу в тім, що самі менеджери провідних українських компаній виділяють зі свого середовища кращих із кращих. Критерії оцінки були обрані відповідно до методики хедхантингової компанії Ward Howell і включають наступні показники: вміння стратегічно мислити, вміння зібрати сильну й ефективну команду, лідерство, ділова репутація, успішність підприємства та інноваційність.

У 2006-му році десятка кращих виглядає так:

  1. Олександр Кардаков (корпорація "ІНКОМ").
  2. Борис Тімонькін (АКБ "Укрсоцбанк").
  3. Ігор Литовченко (ЗАТ "Київстар GSM").
  4. Сергій Тарута ("Індустріальний союз Донбасу").
  5. Ігор Гордієнко (страхова компанія "ІНГО Україна").
  6. Євген Черняк (ТОВ "Торговий дім "Мегаполіс").
  7. Андрій Задорожний (мережа ресторанів "Козирна карта").
  8. Петро Чернишов (Baltic Beverages Holding в Україні).
  9. Володимир Колодюк (AVentures Group).
  10. Людмила Наконечна (САН Інтербрю Україна).

Вимоги, які висуваються кращому менеджерові, у нинішньому році трохи посилили. Про це говорить підвищення значимості критеріїв, за якими оцінювалися керівники. Все ще так само лідирує стратегічне мислення і бачення перспективи розвитку бізнесу. Виросла і важливість такого критерію, як уміння зібрати команду і делегувати відповідальність. Хоча для самих топ-менеджерів подібний крок усе ще вимагає певних особистісних зусиль.

Більшої важливості набула така характеристика ідеального керівника, як лідерство. Шість із десяти керівників упевнені, що найбільше вони мають потребу в програмі розвитку лідерських якостей. Цікаво, що інноваційність опустилася із четвертого місця на останнє. Зважаючи на все, вміння генерувати нові ідеї ще не так затребувана українським ринком, як уміння просувати існуючі.

Рейтинг "&" "10 кращих топ-менеджерів України" вже п'ятий, ювілейний, рік виступає своєрідним індикатором "особистих брендів" керівників українського бізнесу. Він демонструє, наскільки авторитетний той або інший топ-менеджер серед своїх колег, наскільки вдало він доніс до громадськості результати своєї діяльності.

За інформацією прес-релізу журналу "Комп&ньон".