Coca-Cola, Microsoft і Citibank — найдорожчі бренди 2006-го року
Відповідно новому дослідженню незалежної консалтингової компанії Brand Finance, бренди Coca-Cola, Microsoft і Citibank є найдорожчими у світі.
Виробника безалкогольних напоїв Coca-Cola визнано власником найдорожчого бренда вартістю 43 млрд. доларів. На другому місці комп'ютерний гігант Microsoft — 37 млрд. доларів. На третьому — фінансова компанія Citibank — трохи більше 35 млрд. доларів.
За ними ідуть Wal-mart (у Великобританії супермаркети цієї мережі представлені під брендом Asda) — 34,9 млрд. доларів і IBM — 34 млрд. доларів. На шостому місці перший неамериканський бренд — англійський банк HSBC, його вартість оцінена в 33,5 млрд. дол.
У дослідженні також наводиться рейтинг 10-ти брендів, які найбільшою мірою вплинули на вартість компанії:
- Nike — 84%
- Prada — 73%
- Acer — 71%
- Avon — 68%
- Bulgari — 68%
- Chanel — 63%
- Estee Lauder — 61%
- Quiksilver — 60%
- Calvin Klein — 58%
- Adidas — 56%
За інформацією Adworker.ru.