Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 06.02.2007


Coca-Cola, Microsoft і Citibank — найдорожчі бренди 2006-го року

Відповідно новому дослідженню незалежної консалтингової компанії Brand Finance, бренди Coca-Cola, Microsoft і Citibank є найдорожчими у світі.

Виробника безалкогольних напоїв Coca-Cola визнано власником найдорожчого бренда вартістю 43 млрд. доларів. На другому місці комп'ютерний гігант Microsoft — 37 млрд. доларів. На третьому — фінансова компанія Citibank — трохи більше 35 млрд. доларів.

За ними ідуть Wal-mart (у Великобританії супермаркети цієї мережі представлені під брендом Asda) — 34,9 млрд. доларів і IBM — 34 млрд. доларів. На шостому місці перший неамериканський бренд — англійський банк HSBC, його вартість оцінена в 33,5 млрд. дол.

У дослідженні також наводиться рейтинг 10-ти брендів, які найбільшою мірою вплинули на вартість компанії:

  1. Nike — 84%
  2. Prada — 73%
  3. Acer — 71%
  4. Avon — 68%
  5. Bulgari — 68%
  6. Chanel — 63%
  7. Estee Lauder — 61%
  8. Quiksilver — 60%
  9. Calvin Klein — 58%
  10. Adidas — 56%

За інформацією Adworker.ru.