НОВИНИ від 23.04.2007

Мінливе «обличчя» корпоративних тренінгів

Корпоративні тренери змушені мінімізувати час на навчання, який працівники проводять поза безпосередніми робочими обов'язками. Як наслідок — бачимо тенденцію до скорочення формальних аудиторних тренінгів та розширення різноманітних програм онлайн чи електронного навчання. Такі висновки були зроблені внаслідок опитування 2000 спеціалістів сфери людських ресурсів та тренерів, яке було проведене Бостонською консалтинговою компанією Novations Group. Дослідження також робить очевидною потребу унаочнення фінансових переваг тренінгів для компанії.

"Корпоративні тренінги завжди розвивалися та адаптувалися до потреб середовища, а сьогодні перед ними постав новий виклик — довести свою корисність для компанії, базуючись на конкретній числовій інформації та результатах, — стверджує віце-президент Novations Group Ребека Хефтер (Rebecca Hefter). — Проте, на щастя, це не призвело до погіршення ставлення топ-менеджменту до розвитку своїх підлеглих. По-суті сьогодні ми спостерігаємо зростання інвестицій у тренінги та навчання. Але при цьому зміщується фокус цих інвестицій... компанії намагаються максимально прив'язати навчальні програми до щоденних викликів, з якими стикаються співробітники".

Майже шість із 10-ти (57%) респондентів визнали, що намагаються по-максимуму використовувати можливості так званого електронного навчання. Чотири з 10-ти наголосили на потребі розвивати внутрішнє навчання у компанії і лише третина погодилася із ефективністю персонального наставництва. Всі ці зміни стали можливими за рахунок скорочення традиційного аудиторного навчання. Кожний третій респондент визнав, що їхня компанія планує скорочення аудиторних годин.

Чотири з 10-ти респондентів (43%) визнали, що на сьогодні вони перебувають під тиском необхідності вимірювати результати навчання для компанії.

З метою обмеження перебування працівників поза виконанням своїх безпосередніх робочих обов'язків, тренери намагаються інтегрувати навчання із робочими конференціями та зустрічами, пояснює Хефтер.

Слід відзначити також і те, що вісім із 10-ти респондентів також беруть участь у семінарах чи вебінарах (веб-семінари), а дві третини також проводять електронне навчання чи займаються самовдосконаленням.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=912


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua