Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 25.04.2007


Google визнано найдорожчим брендом у світі

Бренд інтернет-компанії Google, вартість якого досягнула 66,43 млрд. доларів, очолив рейтинг найдорожчих брендів світу BrandZ Top-100, складений дослідницькою компанією Millward Brown Optimor для газети Financial Times. Вартість цього бренду за рік зросла на 77%. Це дозволило Google піднятися із 7-го місця у 2006-му році відразу на перше.

На другому місці в списку знаходиться бренд американської General Electric, вартість якої — 61,88 млрд. доларів. На третьому місці — Microsoft (56,9 млрд. доларів). Coca-Cola зуміла посісти четверту позицію. Вартість її бренду спеціалісти Millward Brown Optimor оцінили у 44,1 млрд. доларів.

Шосту позицію у рейтингу зайняла Marlboro (39 млрд.). На восьмому місці опинилвся бренд фінансової групи Citigroup — Сіti, вартість якого склала 33,7 млрд. доларів.

Найшвидші темпи зростання зі всіх брендів продемонструвала одна із найбільших британських компаній роздрібної торгівлі Marks & Spencer — за рік вартість бренду зросла на 192 відсотки і склала 9,5 млрд. доларів.

Вартість бренду Apple на хвилі успіху компанії в сфері аудіо- та відео продуктів за рік зросла на 55% — до 24,7 млрд. доларів, і Apple зуміла посісти 16-те місце у двадцятці найдорожчих брендів світу.

Варто відзначити також і те, що найбільш відомий рейтинг глобальних брендів зазвичай складає компанія Interbrand. В останньому рейтингу, який був опублікований влітку 2006-го року, перше місце зайняла Coca-Cola, чий бренд був оцінений у 67 млрд. доларів, а Google займав лише 24-те місце із 12,38 млрд. доларів.

Така різниця в оцінках може бути пояснена різницею в методології двох компаній. Interbrand покладається на розрахунки, проведені із використанням фінансових показників компаній та оцінок експертів. Рейтинг BrandZ Top-100 оцінює бренди не лише на основі їх теперішнього та майбутнього прибутку, але й зважаючи на ставлення до брендів сотень тисяч споживачів, які регулярно опитуються компанією Millward Brown Optimor.

Українських брендів у рейтингу, поріг для входу у який зараз складає 5,39 млрд. доларів (саме скільки коштує бренд Rolex, який зайняв 100 позицію) поки що немає.

За інформацією "Ведомости".