НОВИНИ від 11.03.2002

13-14 березня 2002 року Українська асоціація якості та Стокгольмська школа економіки (провідний заклад Європи у сфері вивчення задоволеності споживачів) проводять Всеукраїнську конференцію "Задоволеність споживача - основа успіху у бізнесі".

Мета конференції: ознайомити учасників з сучасними вітчизняними і закордонними розробками щодо використання показників задоволеності споживача у менеджменті підприємства.

В програмі:

  • Споживач - головний пріоритет новітнього менеджменту.
  • Захист прав споживачів - сучасний стан та перспективи. Законодавче забезпечення.
  • Орієнтація на споживача - перший принцип менеджменту якості в стандартах ISO 9000:2000, одна з основоположних концепцій Загального управління якістю (TQM).
  • Світовий досвід вивчення задоволеності споживачів. Методика та практика.
  • Показники лояльності та задоволеності споживачів як основні індикатори майбутніх рішень.
  • Методика вимірювання показників лояльності та задоволеності споживачів.
  • Управління інформацією, що надходить за зворотним зв'язком від споживачів. Обробка та розгляд скарг споживачів.
  • Розвиток партнерських стосунків зі споживачами - шлях до досягнення довготермінового спільного успіху.
Конференція приурочена до Всесвітнього дня захисту прав споживачів. В її роботі візьме участь визнаний в Європі фахівець в галузі якості та маркетингу Джованні Монті (Італія) - інспектор з міжнародного маркетингу UNILEVER ITALIA. В рамках конференції фахівці Стокгольмської школи економіки в Санкт-Петербурзі проведуть семінар-тренінг "Створення програми дослідження задоволеності споживачів", який буде корисним для всіх, хто займається модернізацією системи управління якістю та організацією моніторингу задоволеності споживачів.

Конференція відбудеться в Київському Будинку профспілок (майдан Незалежності, 2).

За детальнішою інформацією звертайтесь до оргкомітету конференції за тел. (044) 252-59-28, 252-36-01.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=98


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua