НОВИНИ від 12.12.2007

Вдала комунікація — рушій результативності

Вдала комунікація між менеджерами та їх підлеглими має безпосередній позитивний вплив на результативність компанії і, за результатами останніх досліджень, сприяє підвищенню мотивації персоналу. Чому ж тоді так багато керівників до сих пір не навчилися управлятися із комунікаційними інструментами?

Дослідження серед 264-х компаній, проведене консалтинговою компанією Watson Wyatt, виявило шість комунікаційних практик, які відрізняють провідні компанії від середньостатистичних організацій. Більшість із них не нові, і навіть не інноваційні, та все ж вони опираються на базові речі, які й роблять їх настільки цінними.

По-суті, компанії із найбільш ефективними комунікативними програмами звітують про на 47% більше повернення інвестицій у 2002-2006 роках. Такі компанії показують у чотири рази вищий рівень мотивації працівників.

Нижче наведено шість комунікаційних практик, про які йшлося у дослідженні:

  • фокусування менеджерів та спеціалістів на потребах споживача;
  • залучення працівників до управління бізнесом;
  • допомога менеджерам здійснювати більш ефективну комунікацію;
  • залучення таланту внутрішніх комунікаторів до управління змінами;
  • вимірювання впливу комунікації на співробітників;
  • брендінг досвіду працівників.

"Передові управлінці чудово розуміють, що саме правильна комунікація є ключовим рушієм бізнесу, — переконана Кетрін Єйтс (Kathryn Yates), керівник комунікаційного консалтингу у Watson Wyatt. — Вони використовують комунікаційні інструменти для підвищення мотивації співробітників, та власних бізнес-цілей".

Ефективні комунікаційні програми можуть докорінно змінити способи взаємодії між роботодавцями та підлеглими. І ці зміни, безперечно, будуть виключно позитивними.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=988


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua