НОВИНИ від 11.01.2008

Багатолика мотивація

Для британців та американців найбільше значення має повага. Для французів та індійців — специфіка роботи, яку вони виконують. Для німців — люди, з якими вони працюють. Для японців — зарплатня. Мотивація співробітників має багато різноманітних форм у всіх куточках світу.

Працівники у різних частинах світу приводяться до руху абсолютно різними важелями. Такі висновки робить нове дослідження. Тому будь-які спроби застосувати єдиний підхід до підвищення мотивації співробітників по всьому світі приречені на провал.

Дослідження мотиваційних важелів, які надихають працівників у 22 країнах світу, проведене консалтинговою компанією Mercer, виявило значні розбіжності між ними. Працівникам пропонувався перелік 12-ти факторів, з яких вони повинні були обрати ті, які найбільш позитивно впливають на рівень їх мотивації на робочому місці.

І хоча фактор поваги виявився найбільш потужним стимулом у світі, його вплив на рівень мотивації в різних країнах відрізнявся. Так, жителі США та Великобританії беззаперечно віддали йому перше місце. А от японці, які сприймають повагу за належне, оскільки сама їхня культура та суспільство налаштовані на неї, вважають її менш важливим рушієм мотивації працівників. На перше місце для них виходить рівень зарплатні.

Натомість працівники у Франції та Індії переконані, що мотивація співробітника залежить насамперед від специфіки їхньої роботи. Китайці, в свою чергу, над усе цінують турботу про них керівництва компанії та різноманітні бонусні програми. Німці основним мотиваційним фактором називають своїх колег — тобто тих людей, з якими їм доводиться працювати кожного дня.

І хоча весь світ вважає баланс між роботою та особистим життям одним із найважливіших стимулів, цей фактор, схоже, має куди менше значення у таких країнах як Китай та Індія.

Надання високоякісного клієнтського сервісу також вважається доволі потужним мотиваційним фактором для працівників по всьому світі (особливо, для британців). Проте, як виявилося, він не має майже жодного значення для японців.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=997


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua