КОМЕНТАРІ | Людський фактор 10 серпня 2006 р.

Удосконалення управлінського навчання

Сьогодні ми знаходимося на стадії відносного затишшя після технологічного буму 90-х рр. На той час компаніям потрібно було уважно стежити за появою нових технологій і використовувати їх для свого бізнесу лише для того, щоб залишатися конкурентоспроможними. Сьогодні ж компанії вже не поспішають за "новітнім", а намагаються вибрати "найкраще". Ми можемо спостерігати перехід від механістичного стилю управління, до більш органічного та креативного підходу до навчання, управління та підтримки.

Сучасні організації фокусуються на розвитку оточення, яке підтримуватиме креативність персоналу, прагнуть максимізувати можливості такої багатофункціональної технології, як Інтернет. Проте, в той же час, цей фокус видається не таким гострим, як 5 років тому, стилі лідерства значно помінялися, а разом з ними — і природа управлінського навчання.

Якщо люди працюють у креативному оточенні, тоді компанії обов'язково потрібні інструменти, які управлятимуть стресом, часом та певними персональними якостями працівників. Ось чому останні кілька років фокус зміщується до людських питань.

Однією із найбільших проблем, з якою стикаються професіонали — потреба відшукати правильний баланс між роботою та особистим життям. Саме такий баланс забезпечуватиме ефективність професіонала, коли він виконує свої обов'язки. Змінилося і оточення, в якому працюють люди: часто працівники можуть виконувати свої обов'язки, навіть не виходячи з дому чи навпаки — подорожуючи по всьому світу.

Ті люди, які працюють зі своїх домівок, ризикують втратити межу між роботою та особистим життям. А це, в свою чергу, обов'язково призведе до зменшення ефективності таких працівників.

Постійні подорожі можуть бути дуже виснажливими. Більше того, працівник повинен знаходитися на зв'язку 24 години на добу 7 днів на тиждень. І це цілком реально через електронну пошту, мобільний зв'язок та голосову пошту. Неможливо розслабитися, навіть перебуваючи у літаку. Постійно діє так звана "напруга доступності" — проблема, яка стає дедалі більш розповсюдженою.

Навіть коли працівник не подорожує, йому доводиться спілкуватися із колегами, які живуть у різних часових поясах. А різниця в 5-10 годин означатиме, що часу на сон може й не залишитися.

Культурні та мовні фактори також можуть виявитися проблемою. Більшість професіоналів можуть ефективно працювати лише в рамках своєї рідної мови та культури, і почувають себе не в своїй тарілці, коли потрапляють в інші умови.

Професіонали з інформаційних технологій, які колись займалися лише технологічними питаннями, сьогодні повинні мати спеціальні навички спілкування, якщо вони прагнуть ефективно працювати у своїй сфері.

Навіть якщо Ваша організація найме на роботу найкращих експертів, їхня цінність для компанії буде суттєво заниженою, якщо вони не зуміють ефективно використати необхідні знання. Тому сучасні управлінські тренінги та навчання мають на меті вирішити всі ці новітні проблеми, які виникають постійно.

Слід пам'ятати одну істину, яка не змінилася за довгі роки існування організацій: найбільшою цінністю компанії є її люди. Сьогодні ці люди знаходяться під тиском обставин, які швидко змінюються. А тому завдання організації — допомогти їм, навчити, надати необхідні знання та навички.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)