Ключові навички в резюме — візитна картка здобувача

14.11.2017

Під час пошуків роботи, перше, з чим стикається будь-який претендент – це написання резюме. Його необхідно скласти таким чином, щоб роботодавець не тільки помітив і прочитав, але і, як мінімум, захотів запросити вас на співбесіду. Переглядаючи десятки, сотні, тисячі резюме кожен роботодавець ставить перед собою мету знайти людину, співпраця з якою принесе йому максимально можливу вигоду.

Рекрутеру важливо бачити не стільки опис ваших посадових обов’язків на попередньому місці роботи, скільки ваші досягнення і те, наскільки ефективно ви використовували надані вам ресурси. Вища освіта і досвід роботи не завжди означає хороший рівень підготовки фахівця, саме тому в резюме претендентів особлива увага приділяється розділу навичок і умінь.

Визначаємо наявні навички і вміння для резюме

Уміння і навички – справа наживна. Методом спроб і помилок багато людей напрацьовують свої дорогоцінні знання, які згодом успішно застосовуються ними в обраній галузі. Ключові навички в резюме можна умовно поділити на кілька категорій:

  1. Професійні навики. Вони пов’язані з конкретною роботою і часто докладно описані рекрутером у вакансії, на яку ви претендуєте. Наприклад, будь-який копірайтер повинен мати навички роботи з пакетом інструментів Microsoft Office і мати базове уявлення про html-форматування.

  2. Перехресні навички та вміння. Найчастіше коло інтересів будь-якої людини не обмежується виключно роботою. Є хобі, захоплення і досвід роботи в інших сферах діяльності, який може стати в нагоді і значно полегшити поставлені завдання.

  3. Адаптаційні якості. Тут мається на увазі вміння грамотно організовувати і налагоджувати робочий процес, швидко вливатися в новий колектив, підтримувати у ньому дружній мікроклімат і бути виконавчим надійним співробітником, на якого завжди можна покластися.

Щоб отримати гідну роботу, слід серйозно підійти до заповнення розділу Уміння і навички в резюме. Якщо якогось навику немає, брехати не варто. Щонайменше, це нерозумно і нечесно по відношенню до роботодавця. І вже точно не охарактеризує вас з хорошого боку. Краще просто вказати, що ви готові працювати над собою і вчитися новому. Такі самі принципи працюють і для пошуку роботи за кордоном — докладніше можна почитати на сайті http://work-europe.com.ua/

Професійні навички в резюме. Розставляємо акценти.

Перш ніж приступити до заповнення розділу Професійні навички в резюме, слід детально вивчити компанію, в якій ви хочете працювати, які якості вони шукають у своїх потенційних співробітників, методи їхньої роботи і корпоративну етику. Приділяючи належну увагу деталям і орієнтуючись на вимоги роботодавця, істотно зростають ваші шанси отримати омріяну посаду.

Для зручності рекрутера, проф навички в резюме повинні мати структурований вигляд і сильну подачу. Так наприклад, в резюме на вакансію креативного директора можна вказати наступні якості:

  1. Уміння правильно організувати свій робочий час і час своїх співробітників. Час – це цінний ресурс, це гроші. Грамотна організація часу фахівця в рази збільшує ефективність його праці, а значить і позитивно впливає на прибуток компанії.

  2. Здатність до саморозвитку і навчання, нестандартність мислення. Немає межі досконалості. Живий розум здатний домогтися більшого, якщо його невпинно тренувати і вдосконалювати.

  3. Лідерські якості. Мається на увазі вміння переконувати, підтримувати, мотивувати своїх підлеглих, грамотно розподіляти і чітко ставити конкретні завдання, а також терміни їх виконання.

  4. Комунікативні здібності. Людина, що працює в колективі, просто зобов’язана вміти спілкуватися і знаходити контакт з різними людьми. Тим більше, це стосується сфери реклами, де одна людина повинна врахувати запити і побажання мільйонної аудиторії і виконати їх максимально якісно та швидко.

  5. Стійкість до стресів, робота в складних ситуаціях. Далеко не кожному під силу встояти на ногах, коли все навколо йде шкереберть. Але ті, хто все-таки проходять всі кола пекла і йдуть далі до поставленої мети з високо піднятою головою, та ще й ведуть за собою всю свою команду, цінуються роботодавцями на вагу золота.

Перераховуючи список своїх чеснот, не потрібно робити його занадто довгим і обтяжувати зайвими подробицями і доповненнями. Рекрутер приділяє кожному резюме не більше хвилини часу, тому повинен винести з нього тільки найважливіше і найпотрібніше. Досить вказати 12-15 основних навичок, а про решту у вас буде можливість розповісти на співбесіді при особистій зустрічі.