Критерії, за якими визначаються кращі МФО

19.08.2019

В Україні дедалі більш популярними стають мікрокредити. З огляду на це кількість МФО все більшає. Тому у користувачів починає виникати основне питання: які з них надійніші? Finance.ua, орієнтуючись на інтереси клієнтів, виділила ТОП10 МФО. Які критерії були взяті за основу? Давайте розглянемо.

Превалюючі критерії

Finance.ua розглядала МФО як в об’єктивній площині, так і в суб’єктивній. На увагу бралися такі критерії:

  • Висвітлення умов кредитування на сайті.

За перерахування усіх умов отримання мікрокредиту нараховувалося до 30 балів. У тому випадку, коли частково інформація була відсутня, бали знімалися. Так, за істотний недолік визнавалася інформація тільки щодо кредитування первинного клієнта. Про умови надання займу постійним клієнта інформація була відсутньою.

  • Умови надання клієнтам техпідтримки.

За бездоганну роботу служби підтримки на сайті МФО надавали максимальне число балів – до 30. При оцінці звертали увагу на оперативність надання консультацій, за цілодобове обслуговування.

  • Умови погашення боргу.

Перевага надавалась сайтам МФО, де передбачались найбільш зручні умови погашення боргів. Таким організаціям нараховувались максимальні 15 балів. Якщо ж можливості погашення кредиту обмежувалися і не враховували інтереси клієнта, відбувалось відрахування балів.

  • Умови лояльності для першачків.

Тут максимальна оцінка сягала 15 балів. Враховувались умови надання кредиту тим, хто позичає вперше. Особливою перевагою було надання кредиту на пільгових умовах та безвідсоткове повернення боргу.

  • Можливість оформити договір оффлайн.

Максимальне число балів – 10. Віддавалась перевага тим мікро організаціям, які мали власний офіс, а також в яких можна оформити договір не тільки онлайн, а також у паперовому варіанті.

Визначення переможців

Для оцінювання брались біля 44 організацій. Всестороннє вивчення їх роботи дозволило сформувати топовий список МФО.

В результаті дослідження було виділено 10 переможців, які визнавалися найбільш надійними з точки зору клієнтоорієнтованості. Так, найкращий результат показала організація KF.UA, яка набрала більше 96 балів.

Друге і третє місця посіли Ccloan і Megagroshi, які заробили більше 89 балів. Найгірший результат отримала Быстрозайм, яка закріпилася на десятому місці.

Проте МФО не зупиняються на досягнутому. В умовах жорсткої конкуренції слід дедалі більше покращувати умови для клієнтів. За оцінкою роботи виділеної десятки у першому кварталі поточного року клієнтоорінтованість досягла ще більш високого рівня.