Києво-Могилянська бізнес-школа (kmbs)        Strategic Consulting Group (SCG)

програма для власників та директорів

Здорова організаційна культура:
інструмент реалізації стратегії

7-10 червня 2012 р.

Soft is Hard

ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА: "ЯК ВОНА Є". ЯК ЇЇ ЗРОЗУМІТИ?

  • Характер, харизма компанії. Що за цим стоїть?
  • Коли говоримо про культуру, що маємо на увазі?
  • Культурні моделі. Культурні ментальні коди організацій та етносів
  • Коли культура починає керувати, не залежно від того, хочемо ми цього чи ні. Добре це чи погано? Що з цим робити?
  • Етапи формування організаційної культури.
  • Діагностика культури: тренди.
  • Поняття життєвого циклу організації.
  • Криза як частина зростання. Чи це необхідно?
  • Лідерство в групі. Боротьба за лідерство. Кого група вважає своїм лідером?
  • Як з'ясувати (виявити) свої цінності та особистий культурний код?

УПРАВЛІННЯ ЗА ЦІННОСТЯМИ. НОВА ПАРАДИГМА В УПРАВЛІННІ

  • Відповідальність лідера за підтримку культури, яка розвиває його організацію
  • Цінності та результати організації: причина чи наслідок?
  • Базові цінності компанії та потенційне здоров'я
  • Цінності організації як спосіб трансляції бізнес-ідеї у компанії
  • Цінності, які сприяють або гальмують розвиток. Практика кожного
  • Компетенція як поведінковий індикатор цінності.
  • Способи трансляції цінностей: формальні і неформальні комунікації.
  • Хто відповідає за цінності?

ТРАНСФОРМАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ. ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ?

  • Менеджмент навпаки — як стимулювати людей брати на себе відповідальність?
  • Право на помилку — скільки коштує бізнесу така цінність?
  • Cтилі управління та рівні зрілості: чи можливо сформувати культуру відповідальності?
  • Організація, яка сама навчається — ознака бізнес-організму, що розвивається
  • Модель компетенцій відносно культурного коду моєї компанії — як зробити?
  • Етичний кодекс — міф чи інструмент управління за цінностями?
  • Створення та розвиток команди — картинка майбутнього, яка надихає
  • Якщо лідер — "архітектор", то HR-менеджер — "каменяр" управління за цінностями

ФОРМУВАННЯ КОМАНДИ

  • Стан команди. Характеристики та розуміння
  • Стратегія формування "командності". Що в основі. Підходи та особливості
  • Практикум

ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМИ:

  • У зв'язку з тим, що саме культура організації диктує, що робити, а чого не робити керівнику на своєму робочому місці, ми вивчимо всі специфічні аспекти різних культурних моделей. Це дозволить керівнику привести свою організацію до успіху на основі точних системних рішень, які він зможе прийняти після проходження курсу.

  • Ми плануємо також надати можливість учасникам усвідомити свої цінності та переконання, щоб більш гнучко реагувати на зміни у зовнішньому конкурентному середовищі, які вимагають від організацій готовності змінювати свої ментальні моделі.

  • Ми торкнемося найпередовіших напрямків, які знаходяться зараз на стику таких наук, як менеджмент, психологія, квантова фізика та нейробіологія, формують нове розуміння ролі керівника в своїй організації, чия мета — стимулювати співробітників брати відповідальність на себе.

  • Основний акцент ми робимо на можливостях інтеграції організації на основі ціннісного фундаменту. Всі наші методики випробувані на практиці сучасного українського контексту і мають прикладний характер.

ПРОГРАМУ ВЕДУТЬ:

Ярослава Лоянич Ярослава Лоянич

Викладач kmbs, лідер навчальних програм, тренер-практик, консультант. Працювала директором з персоналу, генеральним директором. Має практичний 11-річний досвід роботи менеджера-управлінця. У зону її відповідальності входила розробка й просування стратегії, розробка та організація всієї системи керування в організації. Досвід роботи у великих вітчизняних компаніях [до 3 800 чол.] таких напрямків: FMCG, виробництво і продаж, медіа-бізнес. Працювала директором з персоналу, заступником генерального директора, генеральним директором холдингу [енергетика, ЖКГ]. Має 2 вищі університетські освіти: філологічну та психологічну. Має ступінь MBA Executive [kmbs, випуск 2008 року].

Тетяна Дяченко Тетяна Дяченко

Засновник компанії Acting Vision, консультант за питань розвитку бізнесу, пошуку персональної візії. Понад 12 років — у великих міжнародних компаніях у країнах Центральної та Східної Європи, а також Англії. Керувала напрямками придбання та злиття, проектами реструктуризації компаній, інтеграції нових бізнесів та стратегічного розвитку. Закінчила Коучінг Академію, Лондон (The Coaching Academy, London) та має доствід роботи з топ менеджерами з питань запровадження коучингової корпоративної культури та розвитку лідерів.

ВАРТІСТЬ ПРОГРАМИ: 6000 грн.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:

    Києво-Могилянська бізнес-школа (kmbs)
    Київ, вул. Волоська, 8/5, 4 поверх


» ОНЛАЙН-РЕЄСТРАЦІЯ

При реєстрації через Management.com.ua діє знижка 5%

КОНТАКТИ:

    Менеджер програми Людмила Білецька: (067) 323-6424, (044) 221-5033, LB@scg.com.ua


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)