РЕЦЕНЗІЇ | Книжкові новинки 20 жовтня 2021 р.

Книги з лідерства: 10 очікуваних новинок осені

«Провокація» від відомих консультантів зі стратегії, мемуари Індри Нуйі, «Радикальне продуктове мислення» Радхіки Датт, «Гравці впливу» Ліз Вайзман та інші книги... Leading Blog вибрав найкращі книги з лідерства, які видано восени 2021 року.

Книги з лідерства: 10 очікуваних новинок осені 2021

Провокація: як лідери формують майбутнє, долаючи фатальні людські недоліки (Джефф Тафф і Стівен Голдбах)

Provoke: How Leaders Shape the Future by Overcoming Fatal Human Flaws by Geoff Tuff and Steven Goldbach

У книзі «Provoke» відомі консультанти зі стратегії й автори бестселерів Джефф Тафф і Стівен Голдбах детально досліджують, як люди схильні діяти в умовах невизначеності, і надають інструменти, потрібні нам для того, щоб діяти по-іншому. Вони пропонують переконливі аргументи на користь того, що підхід «поживемо-побачимо» є повною протилежністю тому, що допомагає далекоглядним лідерам змінити світ. Грунтуючись на принципах бізнесу і поведінкової економіки, книга показує читачам з усіх верств суспільства, як спровокувати дію так, щоб вона стала механізмом просування.

Довга гра: як бути довгостроковим мислителем в короткостроковому світі (Дорі Кларк)

The Long Game: How to Be a Long-Term Thinker in a Short-Term World by Dorie Clark

Вашим особистим цілям потрібна довгострокова стратегія. Подібно до того, як керівники, котрі оптимізують квартальний прибуток, часто не можуть зробити стратегічні інвестиції, необхідні для довгострокового зростання, — те саме стосується і нашого особистого і професійного життя. Ми маємо переорієнтувати себе, щоб побачити загальну картину; щоб ми могли використовувати силу невеликих змін, які, здійснені сьогодні, непропорційно сильно вплинуть на наш успіх у майбутньому. Нам слід почати грати в «Довгу гру», вважає авторка книги Дорі Кларк. Всім нам відводяться одні і ті ж 24 години, але з правильними стратегіями ми можемо використовувати їх більш ефективно і дієво, ніж ви коли-небудь могли собі уявити. Цей процес ніколи не буває миттєвим, але довгострокова віддача при цьому просто величезна: нарешті вирватися з шаленої повсякденної рутини і змінити своє життя і кар’єру.

Поза перевантаженням коллаборацією: як працювати розумніше, випереджати і відновлювати своє благополуччя (Роб Кросс)

Beyond Collaboration Overload: How to Work Smarter, Get Ahead, and Restore Your Well-Being by Rob Cross

Багато організацій створили робочу середу, яка «випалює» людей і знижує їх ефективність, замість того щоб сприяти продуктивності, інноваціям та залученню. Спільна робота забирає 85% робочого часу співробітників і не вкладається у офіційні «з 9:00 до 17:00». Дилема полягає в тому, що для того аби створювати ефективні організації і робити успішну кар’єру, всім нам потрібно більше співпрацювати. Але загальноприйняте трактування командної роботи створило забагато неправильної співпраці, яка шкодить нашій продуктивності, здоров’ю та загальному благополуччю. Роб Кросс у своїй книзі намагається цю дилему розв’язати.

Моє життя в усій повноті: робота, сім’я і наше майбутнє (Індра Нуйі)

My Life in Full: Work, Family, and Our Future by Indra Nooyi

Протягом десяти років Індра Нуйі, будучи однією із найбільш шанованих CEO у світі, змінила визначення того, що значить бути видатним лідером. Перша жінка-іммігрантка, яка очолює компанію зі списку Fortune 50 — і одна з навидатніших стратегів-мислителів нашого часу — трансформувала PepsiCo завдяки унікальній візії, енергійного прагнення до досконалості і глибокої цілеспрямованості. Тепер, у мемуарах, наповнених витонченістю, витримкою і приправлених хорошим гумором, «My Life in Full» пропонує на власні очі побачити легендарну кар’єру Нуйі і жертви, на які вона пішла заради цього.

Радикальне продуктове мислення: новий образ мислення для більш розумних інновацій (Радхіка Датт)

Radical Product Thinking: The New Mindset for Innovating Smarter by Radhika Dutt

Розробкою продукту керує ітерація, але її недостатньо для отримання вражаючих результатів. Ця книга відстоює радикальне продуктове мислення, систематичну методологію створення перспективних продуктів, що змінюють правила гри. Коли ми виконуємо ітерацію без чіткої візії або стратегії, наші продукти стають роздутими, фрагментованими і керованими нерелевантними показниками. Вони підхоплюють «продуктові хвороби», які часто вбивають інновації. Радикальне продуктове мислення (RPT) дає організаціям повторювану модель для створення продуктів, які змінюють світ. Ключем є орієнтація на візію, а не на ітерацію. Радхіка Датт знайомить читачів із п’ятьма елементами методології (візія, стратегія, пріоритизація, виконання і вимір, культура), щоб розробити чіткий процес втілення візії в реальність і перетворення навичок RPT у «м’язову» пам’ять.

Мозок боса: розблокуйте свої підприємницькі інстинкти (Тра Вільямс)

Boss Brain: Unlock Your Entrepreneurial Instincts by Tra Williams

Ви народилися, щоб бути підприємцем. Але вас вчили бути найманим працівником. Честолюбні підприємці інстинктивно прагнуть бути господарями своєї долі і досліджувати межі свого потенціалу. Але більшість чує в голові два голоси, які суперечать один одному: оптимістичний, котрий говорить їм про всі причини, з яких вони повинні були почати свій бізнес; і другий, що боїться невизначеності, яка пояснювала б їм, чому вони повинні продовжувати «працювати на дядька». Мільйони майбутніх власників бізнесу відчувають себе в пастці цих голосів — ніби вони призначені для чогось більшого, але застрягли там, де вони є. Саме тому, як вибратися з цієї пастки, присвячена книга Вільямс.

Грайте добре, але вигравайте: шлях CEO від засновника до лідера (Майкл Делл і Джеймс Каплан)

Play Nice But Win: A CEO’s Journey from Founder to Leader by Michael Dell with James Kaplan

Майкл Делл, засновник і виконавчий директор Dell, однієї з найбільших технологічних компаній Америки, розповідає про «внутрішню кухню» бізнесу і битви, які зробили його лідером. За Dell Technologies велися три битви: одна за запуск, друга за збереження і третя за її перетворення. Вперше Майкл Делл розкриває злети і падіння компанії в умовах мінливої галузі — і своєї власної, коли він зростав у ролі CEO. З гумором і смиренням він згадує наставників, котрі показали йому, як перетворити його захоплення в бізнес; конкурентів, які стали друзями, ворогами або і тим, і іншим; і «акул», які кружляли в пошуках слабких місць. І про виникнення довгострокової візії, що лежить в основі його успіху: ця технологія, зрештою, стосується людей і їхнього потенціалу.

Відкрита стратегія: освоєння майстерності підриву за рамками вищого керівництва (Крістіан Штадлер, Джулія Хауц та ін.)

Open Strategy: Mastering Disruption from Outside the C-Suite by Christian Stadler, Julia Hautz, Kurt Matzler, and Stephan Friedrich von den Eichen

Чому одні з найбільш успішних компаній світу можуть випереджати підриви, приймаючи і впроваджуючи інноваційні стратегії, в той час як інші приречені на боротьбу? Не тому, що вони наймають нового CEO або дорогих консультантів. Ці компанії-новатори прийняли новий спосіб розробки стратегії. Замість того, щоб проводити стратегічні обговорення в рамках вищого керівництва, вони відкривають стратегічні ініціативи для різноманітної групи стейкхолдерів — рядових співробітників, експертів, постачальників, клієнтів, підприємців і навіть конкурентів. «Open Strategy» представляє нову філософію, ключові інструменти, покрокові поради та захоплюючі тематичні дослідження — від Barclays до Adidas — щоб орієнтувати бізнес-лідерів у цьому новаторському підході до розробки стратегії.

Гравці впливу: як взяти на себе ініціативу, грати більше і помножити свій вплив (Ліз Вайзман)

Impact Players: How to Take the Lead, Play Bigger, and Multiply Your Impact by Liz Wiseman

У кожній організації є впливові гравці — незамінні колеги, на яких можна покластися в критичних ситуаціях, котрі постійно отримують важливі завдання і нові можливості. Незалежно від того, чи перебувають вони в центрі уваги або за лаштунками, менеджери знають, хто ці люди, розуміють їх цінність і хочуть, щоб їх було якнайбільше в команді. Хоча їх вплив очевидний, не завжди легко з’ясувати, що насправді відрізняє таких професіоналів від працюючих поруч колег. Ліз Вайзман розкриває секрети цих зіркових професіоналів, які грають у гру на більш високому рівні. Спираючись на ідеї керівників провідних компаній, Вайзман пояснює, що найбільш впливові гравці роблять по-іншому; як невеликі і ніби незначні відмінності в тому, як ми думаємо і діємо, можуть мати величезний вплив і чому — завдяки невеликому коучингу — такий образ мислення доступний всім, хто хоче зробити свій внесок на найвищому рівні.

Безстрашність: трансформуйте свою організацію, щоб домогтися високих результатів і благополуччя співробітників (Гаурав Бхатнагар і Марк Мінукас)

Unfear: Transform Your Organization to Create Breakthrough Performance and Employee Well-Being by Gaurav Bhatnagar and Mark Minukas

Страх і невпевненість підривають продуктивність і благополуччя на робочому місці з тих пір, як у нас ці робочі місця з’явилися. Ось маловідомий факт із бізнесу: неправильно керований страх відповідальний майже за всі дисфункції, з якими стикається більшість організацій. Хоча страх може привести до потрібних короткострокових результатів, це відбувається за рахунок високого вигорання співробітників і плинності кадрів. Також він підриває довгострокові результати бізнесу. Однак повністю викорінити страх ми не можемо; адже він притаманний людям і це нормально. Організації-переможці також не вільні від страху, але вони чітко знають, як перетворити його у можливості для навчання і зростання. Тому, як створити стійку культуру безстрашності, присвячена книга Гаурава Бхатнагара і Марка Мінукаса.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)