РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 листопада 2008 р.

Партизанська підтримка: Як досягнути успіху у світі, трансформованому соціальними медіа

Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Media

Що таке партизанська підтримка? Це соціальна тенденція використовувати технології для отримання людьми тих продуктів чи сервісів, яких вони потребують, а не звертатися по них до великих традиційних інституцій чи корпорацій. У той час, як деякі компанії та соціальні інститути вже відчувають на собі вплив партизанської підтримки, іншим ще доведеться з нею зіткнутись.

Автори книги "Партизанська підтримка: Як досягнути успіху у світі, трансформованому соціальними медіа" (Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Media) Чарлін Лі (Charlene Li) та Джош Бернофф (Josh Bernoff) створили чудову схему, яка дозволяє зрозуміти, яким чином партизанська підтримка змінює нас та компанії, які нас оточують.

Для кожного, хто ще не до кінця розуміє принципи функціонування соціальних медіа, книга стане справжнім відкриттям, адже вона дозволяє усвідомити їх через три простих кроки:

  1. Пояснення, чому партизанська підтримка відбувається саме зараз, через взаємозв'язок людей, технологій та економіки.
  2. Чесний опис превалюючих та мейнстрімних технологій партизанської підтримки та пояснення, яким чином вони взяли верх над владою інституцій.
  3. Пояснення принципів соціальної технографії Форестера — демографічного аналізу, який дає змогу сегментувати аудиторію відповідно до правил "піраміди участі" у соціальних технологіях.

Базуючись на цих трьох принципах Лі та Бернофф виділяють різні стратегії участі у партизанській підтримці — слухання, розмова, підтримка та підсилення. Вони використовують цікаві кейси та реальні історії від людей, які вже мають практику в цих питаннях. Якщо ви також берете участь у соціальних медіа, тоді ці кейси не здадуться вам чимось абсолютно новим та нереальним.

Книга дає можливість великим корпораціям почати співпрацю з соціальними медіа. Але головне — відчути, яку користь від цієї співпраці можуть отримати обидві сторони.

Ярослав Федорак, за матеріалами Association Marketing Springboard.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
МікромайстерністьМікромайстерність
12 важелів успіху12 важелів успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)