РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 листопада 2008 р.

Партизанська підтримка: Як досягнути успіху у світі, трансформованому соціальними медіа

Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Media

Що таке партизанська підтримка? Це соціальна тенденція використовувати технології для отримання людьми тих продуктів чи сервісів, яких вони потребують, а не звертатися по них до великих традиційних інституцій чи корпорацій. У той час, як деякі компанії та соціальні інститути вже відчувають на собі вплив партизанської підтримки, іншим ще доведеться з нею зіткнутись.

Автори книги "Партизанська підтримка: Як досягнути успіху у світі, трансформованому соціальними медіа" (Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Media) Чарлін Лі (Charlene Li) та Джош Бернофф (Josh Bernoff) створили чудову схему, яка дозволяє зрозуміти, яким чином партизанська підтримка змінює нас та компанії, які нас оточують.

Для кожного, хто ще не до кінця розуміє принципи функціонування соціальних медіа, книга стане справжнім відкриттям, адже вона дозволяє усвідомити їх через три простих кроки:

  1. Пояснення, чому партизанська підтримка відбувається саме зараз, через взаємозв'язок людей, технологій та економіки.
  2. Чесний опис превалюючих та мейнстрімних технологій партизанської підтримки та пояснення, яким чином вони взяли верх над владою інституцій.
  3. Пояснення принципів соціальної технографії Форестера — демографічного аналізу, який дає змогу сегментувати аудиторію відповідно до правил "піраміди участі" у соціальних технологіях.

Базуючись на цих трьох принципах Лі та Бернофф виділяють різні стратегії участі у партизанській підтримці — слухання, розмова, підтримка та підсилення. Вони використовують цікаві кейси та реальні історії від людей, які вже мають практику в цих питаннях. Якщо ви також берете участь у соціальних медіа, тоді ці кейси не здадуться вам чимось абсолютно новим та нереальним.

Книга дає можливість великим корпораціям почати співпрацю з соціальними медіа. Але головне — відчути, яку користь від цієї співпраці можуть отримати обидві сторони.

Ярослав Федорак, за матеріалами Association Marketing Springboard.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22 лютого 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Самое важноеСамое важное


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)