Проектування (Desing)
Планування (Planning)
Позиціонування (Positioning)
Підприємницька (Entrepreneurial)
Пізнавальна (Cognitive)
Навчання (Learning)
Влади (Power)
Культурна (Cultural)
Оточуючого середовища (Environmental)
Структурна (Configuration)

Джерела

P.Seiznick (і, можливо, більш ранні роботи, наприклад) W.H.Newman, потім K.R.Andrews

H.I.Ansoff

Роботи університету Purdue (D.E.Schendel, K.J.Hattlen, і особливо M.E.Porter)

J.A.Schumpeter, A.H.Cole та інші, хто займався економічними дослідженнями

H.A.Simon та J.G.March

C.E.Lindbiom, R.M.Cyert та J.G.March, K.E.Weuck, J.B.Quinn та C.K.Prahalad та G.Hamel

G.T.Alison (мікро) J.Preffer, & G.R.Salancik, & W.G.Astley (макро)

E.Rhenman & R.Normann у Швеції. Ніяких інших джерел.

M.T.Hannan & J.Freeman. Теоретики непередба-чуваності (D.S.Pughetal)

A.D.Chander, група університету McGill (H.Mintzberg, D.Miller та інші) R.E. Miles та C.C.Snow

Базова дисципліна

Немає (архітектура у якості метафори)

Деякі зв'язки з міським плануванням, теорією систем та кібернетикою

Економіка (організація виробництва) та воєнна історія

Немає (хоча авторами перших робіт були економісти )

Психологія (пізнавальна)

Немає (можливо деякий віддалений зв'язок до школи навчання у психології та навчанні). Теорія хаосу у математиці.

Політичні науки

Антропологія

Біологія

Історія

Прихильники

Викладачі ситуаційних вправ (особливо у або з Гарвардського університету), прихильники лідерства — особливо у США

"Професійні" менеджери, магістри з бізнес адміністрування, штатні експерти (особливо з питань фінансів), консультанти та урядові контролюючі — особливо у Франції та США

Так само, як і в школі планування, особливо аналітичні штатні працівники, "модні" консультанти та воєнні письменники — особливо у США

Популярні ділові видання, індивідуалісти, малі підприємці в усіх країнах, але в основному у Латинській Америці та китайці, що виїхали в інші країни.

Схильні до песимізму та оптимісти

Люди, схильні до експериментів, невизначеності, пристосування — особливо у Японії та Скандинавських країнах

Люди, які люблять владу, політику та секретність — особливо у Франції

Люди, яким подобається громадське, духовне, колективне — особливо у Скандинавських країнах та Японії

Екологи населення, деякі організаційні теоретики, розкольники та позитивісти — особливо у Англосак-сонських країнах

Підрядчики та комплекту-вальники у загальному а також агенти змін в компаніях . Структурна школа, можливо, найбільш популярна у Голландії, трансформація більш популярна у США

Задуманий заклик

Пристосовуйся

Формалізуй

Аналізуй

Уявляй

Борись або твори

Вчися

Сприяй

Об'єднуйся

Реагуй

Об'єднуйся, трансформуйся

Дійсний заклик

Думай (розробка стратегії як ситуаційна вправа)

Розробляй програму (а не формулюй)

Рахуй (а не створюй або доручай)

Зосереджуйся (а не сподівайся)

Набридай (якщо не можеш боротися іншим чином)

Грай (а не переслідуй мету)

Накопичуй (а не ділись)

Зберігай назавжди (а не змінюй)

Здавайся (а не пристосовуйся)

Об'єднуйся (а не відділяйся, не пристосовуйся)

Категорія школи

Настановча

Настановча

Настановча

Описова (дещо настановча)

Описова

Описова

Описова

Описова

Описова

Описова і настановча

Спрощена асоціація

"Дивися перед тим як скочити"

"Один стіжок, зроблений вчасно. вартує дев'яти"

"Ніщо не має значення крім фактів"

"Зробіть нас вашим лідером"

"Я це побачу тоді, коли повірю"

"Якщо перший раз у тебе не вийшло, спробуй ще раз"

"Обережність перемагає"

"Яблуко далеко від яблуні не падає"

"Все залежить"

"Кожному овочу свій час"