ТЕНДЕНЦІЇ | Ідеї 13 лютого 2006 р.

10 найбільш довговічних ідей

"Можна зупинити навалу ворожих військ,
але не ідею, час якої настав."

Victor Hugo

strategy+business провели опитування з метою з'ясувати найвидатніші концептуальні досягнення, що з'являлися в журналі протягом всього часу його існування. Результати було присвячено 10-ій річниці порталу. Ключовим запитанням було: Які з усіх ідей, висвітлених на strategy+business, будуть актуальними ще хоча б 10 років?

Було визначено дві групи респондентів: читачі, що підписалися на розсилку порталу, та провідні мислителі, які згадувалися на сторінках сайту протягом останніх 10-ти років.

Ось переможці — ідеї, які скоріше за все будуть впливати на здіснення бізнесу (і Вашого також) ще протягом довгого часу.

10 ТОП-концепцій

  1. Execution (Виконання) (49,3%). Успіхом керує не зроблений Вами стратегічний вибір, а Ваша здатність впровадити його на практиці. Ключова характеристика менеджера — здатність втілювати ідеї в життя.

  2. The Learning Organization (Організація, що навчається) (46,6%). Організація, що навчається, — це цілеспрямовано створена структура для заохочення всіх учасників мислити, створювати та впроваджувати інновації, співробітничати, відкрито висловлюватися, вдосконалювати свої навички, формулювати власне бачення майбутнього колективу, таким чином посилюючи довгострокові конкурентні переваги фірми. При подачі даної ідеї посилалися на таких впливових авторів, як John Seely Brown, Arie de Geus та Peter Senge.

  3. Corporate Values (Корпоративні цінності) (40,1%). Компанії, які дбають про етику, довіру, громадянство та навіть про духовний стан на робочому місці, краще почуваються на ринку, ніж компанії, що цікавляться лише "зароблянням грошей". У решті решт, незважаючи на всі скептичні точки зору в даному контексті, концепція є 3-ю серед переможців.

  4. Customer Relationship Management (Управління взаєминами з клієнтами) (40,1%). Встановлення довгострокових відносин з клієнтами, включаючи знання їх потреб, приводить до появи добре сфокусованих кваліфікованих компаній, які намагаються зробити клієнтів "частиною родини". Серед згадуваних за останні 10 років такого роду організацій strategy+business виділяють Snap-on Tools, Virgin Atlantic Airways, Apple Computer, Starbucks та the Boston Red Sox. Читачі додали до переліку Sonic, Petco, Medline, HSBC's First Direct division, Tesco.

  5. Disruptive Technology (Проривні технології) (39%). За словами Clayton Christensen (The Innovator's Dilemma), технологічна інновація радикально змінює учасників ринку, підриваючи діяльність компаній, вразливих через те, що пропонують товари/послуги повністю пристосованих до потреб існуючих споживачів. За таких відносин з клієнтами, будь-яка зміна сприймається як зрада.

  6. Leadership Development (Розвиток лідерства) (37%): Навчайте співробітників робити кращий вибір, бути кращими стратегами, кращими менеджерами, і, в решті решт, кращими лідерами. Лідерство важливе не лише через безпосередні дії лідера, а й через діяльність всіх інших під його керівництвом. Скептики оскаржують розвиток лідерства як концепції, яке просто маскує жорстоку реальність корпоративного життя.

  7. Organizational DNA (Організаційне ДНК) (33,9%): Керівники можуть створювати організаційні структури — стимули, право прийняття рішень, підзвітні відносини та інформаційні потоки — стимулюючи високу результативність, узгоджуючи їх між собою та зі стратегічними цілями підприємства. Згідно з Gary L. Neilson та Bruce A. Pasternack, ця ідея привернула увагу людей, які хотіли зробити організаційні зміни без "нотацій про поведінку".

  8. Strategy-Based Transformation (Трансформація на основі стратегії) (33%): Це редизайн процесів, організаційних структур та логічних культурних змін задля досягнення стратегічних цілей компанії.

  9. Complexity Theory (Теорія комплексності) (30,6%): Ринки та бізнеси — це комплексні системи, які не можна контролювати механічно, але порядок їх появи можна іноді оцінити. Розуміння шляхів розвитку комплексних систем може допомогти менеджерам впливати на дані процеси та діяти більш ефективно.

  10. Lean Thinking (Ощадливе мислення) (30,5%): Цей тип процесного та управлінського оновлення можна проілюструвати на прикладі системи виробництва Toyota. Персонал знаходиться постійно в курсі робочих потоків та вимог щодо зниження відходів, скорочення витрат, підвищення якості та організації масового виробництва.

Однак, ТОП-10 від провідних мислителів, схоже, виказує їх незгоду з іншими читачами:

  1. Disruptive Technology (Проривні технології)
  2. China Inc. (Китай Inc.)
  3. Corporate Governance Reform (Реформа корпоративного управління)
  4. Corporate Values (Корпоративні цінності)
  5. Format Competition (Функціональна конкуренція)
  6. The Learning Organization (Організація, що навчається)
  7. Advantaged Supply Chain Management (Забезпечене управління системою поставки)
  8. Complexity Theory (Теорія комплексності)
  9. Glocalization (Глокалізація)
  10. Enterprise Resilience (Гнучкість підприємства)

Мабуть, читачі strategy+business звертаються до управлінських ідей задля визначення причин, проведення оцінки; задля допомоги в проблемах, які спіткають їх організації та заважають діяти ефективно. З іншої сторони, провідні мислителі, здається, більш зацікавлені у прогнозуванні, у точнішому передбаченні тенденцій, що допоможе людям бути кращими стратегами.

Анна Качкалда, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Побудова системи оплати за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
24 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
30 січня 2018
Київ, Готель «Адріа»
Управління запасами: «ключ від сейфа, де гроші лежать» (Микола Іванов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Железная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успехаЖелезная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успеха
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)