Менеджмент: методологія та практика

Management.com.ua

ФОРУМИ >> Управлінський гумор >> Чому керівнику ніколи не зрозуміти працівника

url: //www.management.com.ua/forum_common/read.php?f=7&i=36&t=36&v=f
 НОВА ТЕМА  |  Список тем  |  Перейти до теми  |  Пошук  |  Вхід   <<  |  >> 
 
Автор: jarofed 
Дата:   13.09.25 15:34

Коли працівник довго виконує завдання - він надто повільний.
Коли керівник довго виконує завдання - він ретельний.

Коли працівник не виконує завдання - він лінивий.
Коли керівник не виконує завдання - він зайнятий.

Коли працівник робить помилку - він ідіот.
Коли керівник робить помилку - він лише людина.

Коли працівник робить те, про що його не просили - він перевищує свої повноваження.
Коли керівник робить те, про що його не просили - він проявляє ініціативу.

Коли працівник відстоює якусь позицію - його називають тупоголовим.
Коли керівник робить те саме - він виявляє твердість.

Коли працівник не дотримується якогось правила етикету - його називають грубим.
Коли керівник не дотримується правил етикету - його називають оригінальним.

Коли працівник робить спроби задовольнити свого керівника - він підлабузник.
Коли керівник задовольняє свого шефа - він налаштований на співпрацю.

Коли працівник поза офісом - він десь вештається.
Коли керівник поза офісом - він займається справами.

Коли працівник просить вихідний день - напевно, він йде на співбесіду.
Коли керівник просить вихідний - напевно, він перепрацював.

Із журналу "Практика управління"




 Список форумів  |  У вигляді дерева   <<  |  >> 


 Дана тема закрита 
Copyright © 2001-2014, Management.com.ua