Автор: jarofed
Дата: 13.09.25 15:34
Коли працівник довго виконує завдання - він надто повільний.
Коли керівник довго виконує завдання - він ретельний.
Коли працівник не виконує завдання - він лінивий.
Коли керівник не виконує завдання - він зайнятий.
Коли працівник робить помилку - він ідіот.
Коли керівник робить помилку - він лише людина.
Коли працівник робить те, про що його не просили - він перевищує свої повноваження.
Коли керівник робить те, про що його не просили - він проявляє ініціативу.
Коли працівник відстоює якусь позицію - його називають тупоголовим.
Коли керівник робить те саме - він виявляє твердість.
Коли працівник не дотримується якогось правила етикету - його називають грубим.
Коли керівник не дотримується правил етикету - його називають оригінальним.
Коли працівник робить спроби задовольнити свого керівника - він підлабузник.
Коли керівник задовольняє свого шефа - він налаштований на співпрацю.
Коли працівник поза офісом - він десь вештається.
Коли керівник поза офісом - він займається справами.
Коли працівник просить вихідний день - напевно, він йде на співбесіду.
Коли керівник просить вихідний - напевно, він перепрацював.
Із журналу "Практика управління"
|
|