НОВИНИ від 25.02.2008

Натхнення — складова успіху організаційних починань

Нове дослідження, проведене акредитаційною компанією Best Companies, виявило, що найкращі менеджери завжди вміють не лише керувати своїми підлеглими, але й надихати їх. Ніхто не заперечуватиме, що професійний лідер повинен бути ефективним, надійним та компетентним. Але якщо він прагне надихати своїх колег — тоді до переліку позитивних ознак можна додати ще й харизматичність.

Попри той факт, що джерелом такого "натхнення" як правило виступає найвища керівна ланка компанії, харизматичність безпосередніх менеджерів також може мати доволі потужний вплив.

Дослідження виявило, що працівники успішних провідних компаній із куди більшою ймовірністю (8 із 10-ти) давали ствердну відповідь на запитання "Чи довіряєте ви керівництву компанії?" Порівняно із 50%-ми респондентів із компаній, які показували нижчу результативність.

Так само, співробітники провідних компаній висловлювали куди вищу впевненість у лідерських навичках свого топ-менеджменту і відповідали "так" на запитання "Чи надихає вас керівництво компанії?"

Натомість, лідери, яким не вдається надихати свою команду, які так і не навчилися передавати частку своєї енергії власним співробітникам можуть перетворитися на енергетичних вампірів і замість того, щоб приносити користь — стати руйнівним фактором для компанії.

Вміння надихати та мотивувати передбачає намагання глибоко зрозуміти рушії та стимули, які можуть впливати на співробітників та викликати у них позитивну реакцію на всіх емоційних рівнях.

Дослідження також виявило, що співробітники зіркових організацій вважають своє керівництво повністю відданим постульованим цінностям та принципам. Окрім того, таке керівництво вміє слухати працівників, а не лише говорити. З цим погоджуються 7 із 10-ти співробітників успішних компаній, порівняно із 4-ма із 10-ти працівників менш успішних організацій.

Несподіваним відкриттям дослідження став вплив мовної культури на довіру всередині компанії, який виявили дослідники Міжнародного Університету Монако. Виявляється, що американські керівники менше довіряють своїм колегам із інших країн, вирощених в інших мовних та культурних умовах. Тоді як, скажімо, китайці та чілійці вважають подібність культур куди менш важливим фактором.

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1010


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua