Міф: Найважливішим є баланс між роботою і дозвіллям

Працювати важко. Щодня ви витримуєте стрес від того, що постійно треба переборювати різноманітні труднощі, матеріально забезпечувати родину, вчитися поводитися лише так, як заведено, щоб просунути свою кар’єру і заробити більше. І завжди над головою висить загроза змін, оскільки компанія завжди може змінити напрям діяльності, вивести вашу посаду поза штат або залучити особливо «розумний» комп’ютер, що зможе виконувати вашу роботу краще, швидше і дешевше…

Читати далі →

Лінійне мислення у нелінійному світі

Лінійні залежності зрозуміти неважко: що більше, то пропорційно краще. Лінійні рівняння вирішуються просто, ними сповнені всі підручники. Лінійні залежності подібні до цеглинок — їх можна розібрати, а потім знову скласти разом, і всі шматочки підійдуть один до одного. А ось нелінійні системи в лоб вирішити неможливо, такі залежності складати не можна…

Читати далі →

Як знайти «точку опори» на ринку?

Коли засновники нового бізнесу шукають шляхи його зростання, вони намагаються зрозуміти потреби цільових споживачів: тільки так можна знайти «точку опори», щоб розвивати свою «підривну» стратегію і завойовувати нові ринки…

Читати далі →

Притча: Бій за правилами

Одного разу у ворота майстра Хай Тао постукав якийсь чоловік.

— Я викликаю тебе на двобій, великий воїне, — сказав він, зайшовши на подвір’я й поставши перед очима Хай Тао і його домочадців. — Я викликаю тебе на двобій і якщо ти приймеш виклик, він відбудеться просто тут і зараз, за правилами, викладеними в цьому манускрипті…

Читати далі →

RQ: Чому найуспішніші люди розвивають цей тип інтелекту

Ви швидше за все чули про EQ — емоційний інтелект, не кажучи вже про IQ — коефіцієнт розумового інтелекту. Але навряд чи ви добре знайомі з RQ — реляційним інтелектом, або вмінням добре орієнтуватися у стосунках…

Читати далі →

Ворог бізнесу

Бізнес має ворога, нещадного і віроломного: якщо його вчасно не помітити і не почати з ним боротися, невдовзі вашу компанію буде не впізнати — вона порине в хаос. Цей ворог — шум…

Читати далі →

Цінності — це огорожі

Стійке лідерство ґрунтується на позитивних цінностях, які формують наш характер. А самі цінності подібні до огорож, — вважає Майкл МакКінні (Michael McKinney), президент M2 Communications і LeadershipNow. Коли ми їдемо, ми знаходимо огорожі у зонах небезпеки чи невизначеності. Вони розміщені там, щоб утримати нас на дорозі, а не відправити до кювету або скинути зі скелі…

Читати далі →

Як будують фальшивий інформаційний світ

Людство отримало до рук безліч генераторів інформації, і сьогодні інформації більше, аніж можливостей її засвоєння. Це дає змогу добре ховати голку в копиці сіна — масу фейків і дезінформації, які, до речі, навіть любить масова свідомість, оскільки поширюються вони швидше, ніж звичайна інформація…

Читати далі →