Джек Велч (Jack Welch), колишній генеральний директор General Electric, одного разу проголосив: «Варіативність — це зло». За допомогою таких управлінських практик, як «Шість сигм», Велч та багато інших бізнес-лідерів прагнули повністю викорінити ризик із діяльності своїх компаній…
Читати далі →СЕО мирного і воєнного часу
Мир у бізнесі означає періоди, коли компанія має велику перевагу перед конкурентами на ключовому ринку, причому цей ринок зростає. За часів миру компанія може зосередитися на розширенні ринку і подальшому розвитку конкурентних переваг…
Читати далі →Короткий шлях до інстинктивного вибору
У середині 1990-х одна велика сироварна компанія, здавалося, працювала за негласним принципом: ми уникатимемо корів, молочних ферм і корівників на всіх упаковках і в рекламі. Замість фокусування на тому, звідки походить їхній сир, вони просували на ринку зручність, зробивши основний акцент на попередньо подрібненому сирі та низці продуктових інновацій…
Читати далі →Що насправді означає «мислення зростання»
Науковці відчувають велике задоволення, коли їхні ідеї знаходять відгук. А ще більше вони радіють, коли ці ідеї змінюють світ на краще — наприклад, покращують мотивацію чи продуктивність. Але популярність має свою ціну: люди іноді спотворюють ідеї і тому не можуть скористатися їхніми перевагами…
Читати далі →Кінь здох — злізь (про мудрість індіанців і абсурдність наших дій)
У житті й бізнесі ми часто керуємося стратегіями поведінки, які ще глибше нас засмоктують у болото неефективних і тупикових рішень. Племінна мудрість індіанців Дакоти, що передається з покоління в покоління, саме про це…
Читати далі →Хай-тек-притча
На першому році продажу продукту (здебільшого його альфа- і бета-версій) новоявлена хай-тек-компанія розширює коло своїх клієнтів, включивши до нього технологічних ентузіастів-новаторів і одного-двох ранніх послідовників-провидців…
Читати далі →8 кроків до чітких цілей від Рея Даліо
Рей Даліо (Ray Dalio), фінансист, засновник інвестиційної компанії Bridgewater Associates та один із найбагатших людей у світі, у своїй книзі-бестселері «Principles: Life and Work» ділиться вісьмома правилами цілепокладання…
Читати далі →Міф про тайм-менеджмент
Лише через кілька тижнів після того, як я влаштувалася на свою першу після закінчення коледжу роботу, мене відправили на внутрішньокорпоративні курси тайм-менеджменту. У всій організації не було жодної людини, хто б їх не пройшов…
Читати далі →Інтуїція чи аналітика: чим керуватися при прийнятті бізнес-рішень
Зі зростанням популярності програм MBA в останні роки зросла і залежність від аналітики у прийнятті бізнес-рішень. Якщо у вас немає даних, які б підтверджували вашу позицію, ви виглядаєте непідготовленим і навіть непрофесійним, — пише Джим Шлексер (Jim Schleckser), засновник фірми CEO Project і автор книги «Great CEOs Are Lazy»…
Читати далі →Довіра — основа величі
Довіра має кілька визначень, але мені подобається думати про неї як про впевненість у людині, групі людей або системі в умовах невизначеності та ризику. Довіряючи комусь, ми відчуваємо комфорт від того, що інша сторона піклуватиметься про наші інтереси чесно і компетентно…
Читати далі →