НОВИНИ від 26.06.2008

Непорозуміння на робочих місцях коштують компаніям мільярди доларів

Непорозуміння між працівниками та менеджерами коштують компаніям до $37 млрд. на рік. Саме такі результати були отримані завдяки дослідженню, проведеному компанією Cognisco. І хоча самі компанії зазвичай знають, як дорого обходяться їм непорозуміння, все ж проактивний підхід до виправлення ситуації обирає лише третина з них.

Під непорозуміннями у дослідженні було прийнято вважати хибні дії співробітників, які неправильно інтерпретували вказівку свого керівника (або ж просто не зрозуміли, чого від них хочуть), через нерозуміння порушили усталені бізнес-процеси, не виконали своє завдання, тощо.

Ігноруючи ситуацію, яка склалася, компанії самостійно заганяють себе у далеко не найкращу ситуацію, підвищуючи ризики провалу та прирікаючи себе на додаткові проблеми.

Якщо ж брати до уваги ту шкоду, яку може спричинити непорозуміння в рамках компанії її бренду чи споживчій репутації, то це число може виявитися у декілька разів вищим.

Серед 400 компаній, які взяли участь в опитуванні, майже всі визнали, що непорозуміння на робочому місці потенційно можуть негативно вплинути на рівень продажу та рівень задоволеності споживачів компанії. При цьому найвища "вартість" непорозуміння спостерігається у банківській сфері, а найнижча — у транспортній галузі.

"Найбільш цінним активом компанії завжди були і залишаються її співробітники, — стверджує Мері Кларк (Mary Clarke), керівник Cognisco. — Роботодавці часто забувають, що непорозуміння має негативний вплив не лише на результативність компанії, але й на впевненість самих працівників, тим самим руйнуючи «найбільш цінний актив» і ставлячи під загрозу конкурентну перевагу компанії".

За інформацією management-issues.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1038


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua