НОВИНИ від 21.08.2009

Частка рекрутингу спеціалістів у сфері аналізу та обробки інформації зростатиме

Компанія Veritude опублікувала результати нового дослідження, яке показало, що 45% організацій планують наймати тимчасових співробітників. При цьому 25% організацій планують найближчим збільшити частку тимчасових співробітників у сфері ІТ та професійного рекрутингу.

"Сучасна економічна ситуація змушує практично кожну компанію переосмислити та реструктурувати модель відбору персоналу та рекрутингу", — пояснює Том Харт (Tom Hart), виконавчий віце-президент Veritude. "Найм висококваліфікованого тимчасового персоналу, особливо у аналітичній сфері, дає компаніям більше гнучкості та можливостей для скорочення витрат. Наше дослідження переконливо доводить, що багато компаній використовують галас навколо економічної кризи для того, щоб реструктурувати систему управління персоналом. При цьому одним із найбільш очевидних трендів стає підвищення уваги до тимчасових працівників".

Переваги тимчасових співробітників для компанії очевидні. Перш за все при такому підході керівництво компанії може легко контролювати процеси та добирати саме таку кількість персоналу, яка необхідна, не задумуючись про те, що завтра для цих людей не вистачить завдань у компанії, а зарплату їм все одно доведеться платити. Гнучка структура персоналу дозволяє компанії в тому числі легше реагувати на сезонні спади та підйоми попиту. Позитивно для компаній і те, що внаслідок світової економічної кризи ринок по суті переповнився кваліфікованими експертами, так що вибір сьогодні доволі вражаючий.

Найом тимчасового персоналу допомагає компанії знизити ризики від рекрутингу, як такого. Адже поки що ніхто не може зі впевненістю сказати, чи піде світова економіка вгору, чи навпаки — продовжить свій спад.

Тимчасовий найом — це фундаментальний принцип переоцінки того, яким чином здійснюватиметься та оцінюватиметься праця, але навіть у цій ситуації компанії не готові наймати кого завгодно. І для подальшого підвищення результативності цього підходу багато компаній переходять від фрагментарної моделі роботи з багатьма окремими рекрутинговими агенціями до створення окремого відділу в рамках власної компанії, який займатиметься роботою з тимчасовим персоналом. Створюються окремі управлінські програми, які також задовольняють подібні ситуації.

За інформацією Chief Learning Officer.

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=1158


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua