НОВИНИ від 23.04.2002

29-31 травня вiдбудеться Третiй Київський Мiжнародний Фестиваль реклами. У Фестивалi можуть приймати участь як професiйнi творчi робiтники - персонально, так i юридичнi особи - агентства, видавництва, iншi виробники реклами i рекламодавцi.

Метою Фестивалю є:

  • Пошук i популяризацiя творчих досягнень вiтчизняної i свiтової реклами. Пiдйом професiйного рiвня реклами i просування на рекламному ринку найталановитiших авторiв;
  • Вiдбiр найкращих рекламних робiт в усiх категорiях;
  • Пiдйом престижу реклами як самостiйного виду творчої дiяльностi, пiдтримка i розвиток творчих починань в нацiональнiй рекламi;
  • Розвиток рекламної культури споживачiв.
Головною вiдмiннiстю цьогорiчного Фестивалю вiд попереднiх стануть новi конкурси: графiчного дизайну, POS-матерiалiв i нестандартних рекламних носiїв, BTL-реклами. Вперше обiцяно провести i конкурс комплексних рекламних кампанiй, iнтегрованих маркетингових комунiкацiй, переможцiв яких будуть визначати рекламодавцi.

Участь у Фестивалi можлива у рiзноманiтних формах:

    • акредитацiя представникiв на всi заходи Фестивалю та подача робiт на конкурсну програму;
    • лише акредитацiя представникiв без подання конкурсних робiт;
    • подання конкурсних робiт без акредитацiї представникiв.
Офiцiальний сайт Фестивалю: www.adfestival.com.ua

Original URL: www.management.com.ua/news/?id=116


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua