Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 12.06.2012


Reputation Institute назвав компанії з найкращею репутацією 2012-го року

BMW, Sony і The Walt Disney Company виявилися найшанованішими компаніями у світі, свідчить рейтинг 2012 Global RepTrak 100, складений компанією Reputation Institute.

Німецький автовиробник, який за рік піднявся із четвертого на перше місце, отримав найвищу оцінку — 80,2 бала (бездоганний показник) і потіснив компанію Google (78,05), яка зайняла цього року шосту позицію. Варто зазначити, що бали понад 80 отримала тільки одна компанія. Нижче від цієї позначки розмістилися компанії із "потужним" рівнем поваги. Показовий і той факт, що в першу десятку увійшли три автокорпорації і всі вони — німецькі.

Компанія Apple, яка минулоріч зайняла другий рядок, у новому рейтингу опинилася на 5-му місці із 78,05 бала. Sony (79,31) і Walt Disney (78,92), що потрапили у трійку кращих, у рейтингу за 2011-й рік займали шосту і третю позиції відповідно.

Як пояснили в Reputation Capital Group, технологічних гігантів посунув іще один автовиробник — Daimler, який цього року посів четверту сходинку рейтингу із оцінкою 78,54.

До чільної 10-ки найшанованіших компаній також увійшли Microsoft (77,98 балів), Volkswagen (77,04), Canon (76,98) і Lego (76,35).

Топ-10 компаній із найкращею репутацією 2012-го року
» Див. повний рейтинг

"Apple залишилася в ТОП-10, незважаючи на втрату свого знакового лідера Стіва Джобса. Це свідчить про те, що репутаційна платформа компанії — доволі сильна, щоб залишити в минулому таку втрату", — зазначають експерти Reputation Capital.

Варто наголосити, що Google займав перші рядки цього рейтингу в 2010-2011 роках. В обох випадках BMW залишався на четвертому місці. Walt Disney вже третій рік залишається на третій позиції.

Якщо говорити про регіони, то в Північній Америці компанія Apple не потрапила в топ-5 найбільш шанованих. Перше місце там дісталося Sony. У Європі лідером став BMW, в Азії — Walt Disney, а в Латинській Америці — Nestle.

За інформацією LB.ua.