Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 31.10.2012


Більшість працівників переконані, що часта зміна робочого місця — ключ до кар'єрного зростання

Більшість працівників переконані, що часта зміна компаній, в яких вони працюють — це один із ключових факторів, який позитивно впливає на їхній професійний та кар'єрний розвиток.

Kelly Services: Більшість працівників переконані, що часта зміна робочого місця - ключ до кар'єрного зростання За даними опитування, проведеного провайдером професійних сервісів компанією Kelly Services, 53% респондентів переконані, що розвиток їхніх навичок та кар'єрне зростання більш ймовірні за умови зміни ними роботодавця.

Опитування Kelly Global Workforce Index (KGWI) проаналізувало робочу мобільність та розвиток кар'єри як частину процесу переходу до більш автономної та наділеної повноваженнями робочої сили. В дослідженні взяли участь близько 170 000 респондентів різного віку, які є представниками 30 країн.

Попри зростання непевності економічного клімату, 69% стверджують, що якби вони змінили роботу зараз, то опинилися б у хороших умовах для пошуку такої самої або навіть кращої посади. Найвищий рівень впевненості (72%) серед кандидатів спостерігається серед країн Азії. Найнижчий (65%) — серед європейських країн.

Опитування також відображає зміну ставлення працівників до своєї роботи. Сьогодні вони більш охоче йдуть на пошук нового досвіду та навичок, навіть якщо це означає необхідність змінювати роботодавця.

Ще одна ознака того, що працівники все частіше покладаються на власні сили та віддають перевагу автономії, — це той факт, що майже половина респондентів (49%) стверджують, що вони постійно моніторять ринок праці і шукають нові можливості навіть якщо почуваються цілком задоволеними і щасливими на поточному робочому місці.

Результати також свідчать, що:

  • майже три чверті (70%) респондентів переконані, що досвід роботи з кількома роботодавцями — перевага для їхнього зростання та кар'єрного просування;
  • менше третини (31%) дотримуються колись традиційної концепції роботи на одну компанію протягом всього життя;
  • працівники технологічної сфери менш віддані ідеї "кар'єри на все життя" (28%), ніж представники інших професій (35%).

За інформацією Chief Learning Officer.