Менеджмент.com.ua - Інтернет-портал для управлінців

НОВИНИ від 18.04.2014


Компанії з найкращею репутацією у світі 2014

Reputation Institute, світовий лідер у сфері репутаційного аудиту і консалтингу, спільно з виданням Forbes опублікували список 100 компаній із найкращею репутацією у світі (The World's Most Reputable Companies).

Reputation Institute: Топ-10 компаній із найкращею репутацією у світі 2014
Згідно з результатами дослідження, Walt Disney і Google — лідери з корпоративної репутації в світі серед споживачів. У дослідженні, що проводилося на початку 2014-го року на 15-ти найбільших ринках, взяли участь більше 55 000 респондентів.

"Найкращі компанії в світі, такі як Walt Disney і Google, розглядають репутацію як внесок у свою стратегію, а не як пасивний результат своєї комунікації. Вони використовують зворотній зв'язок від споживачів та інших ключових стейкхолдерів, щоб приймати найкращі бізнес-рішення, і саме це робить їх релевантними і викликає до них довіру", — зазначив Каспер Нільсен (Casper Nielsen), головний партнер Reputation Institute. — Систематично працюючи з репутацією, вони мають більш чітке розуміння, в які сфери інвестувати і що говорити, що, в свою чергу, збільшує рентабельність інвестицій".

Примітно, що компанія Samsung Electronics увійшла в топ-10 компаній, переступивши 33 місця за останні три роки. Піднявшись з 43-го місця, яке вона займала в 2011-му році, компанія домоглася максимальних покращень серед усіх учасників рейтингу. Якщо ж виділити окремо Європу, то в цьому регіоні Samsung перебуває на другому місці по репутації серед всіх компаній.

Дослідження також показало, з якими проблемами стикаються компанії в залученні довіри і продажів. Лише 25% споживачів у світі довіряють тому, що компанії кажуть у рекламі. У Японії, Німеччині, Великобританії та Франції тільки 10-15% вірять заявам у рекламі.

"Успішні компанії змінили свій підхід до маркетингу і фокусуються більше на створенні довіри до компанії, а не на просуванні продуктів. Вони використовують для цього найрізноманітніші способи, починаючи від залучення в соціальних мережах і закінчуючи спільними програмами зі споживачами. Ключ у тому, щоб використовувати існуючі програми, в центрі яких знаходиться продукт, але додати до них обличчя компанії. Компанії, які так чинять, економлять кошти і отримують кращі результати", — зазначив Каспер Нільсен.

При цьому компанії зіткнулися з основними репутаційними ризиками: до 60% споживачів є " електоратом, що не визначився". Навіть 100 компаній із найкращою репутацією у світі мають складності в поясненні, чим вони займаються. До 60% опитаних не впевнені, чи можуть вони довіряти компаніям щодо якості продукту, чесних бізнес-практик та ефективного керівництва. 43% споживачів не впевнені, чи надають компанії високоякісні продукти та послуги. Водночас 61% нейтральні або не впевнені, чи є ці компанії "хорошими корпоративними громадянами", які підтримують доброчинність і захищають навколишнє середовище.

"Компанії піддають себе ризикам, не розповідаючи свою історію. Мікс соціальних медіа та критичних споживачів токсичний, тому компанії повинні розповідати там свої історії, щоб захищатися від негативних заяв. Ми всі знаємо, що одна історія може зруйнувати найбільш сплановану стратегію. Тому компанії повинні розповідати свої історії, щоб гарантувати позитивний результат", — додав Каспер Нільсен.

За інформацією MMR.